[quote="Ducce Johan"]Jag ska byte den främre bromsljuskontakten idag, så snart kommer alla som ligger bakom mig se när jag bromsar ( de flesta ligger nämligen bakom mig när jag kör så då är det bra med ett bromsljus som fungerar).
quote]Bromsar säger du......? Hur menar du då? Använder du den?!?!?
Ja en gång varje gång jag är ute och kör, och det är när jag stannar vid garaget. Och tänk om det då är någon som ligger bakom mej då och inte ser när jag bromsar.
Det var ett himla bök med att byta den. Men det är så att allt ska gå fel när jag mekar. Gängorna pajade nämligen lite.
Ducce Johan, märkligt att du inte känner till att Ducati har gett ut en karta med "Utmärkta vägar". http://www.ducceklubben.org/prylar/
De roliga vägarna är markerade med rött och är perfekt när man är långt hemmifrån. Tar iofs ganska mycket längre tid att köra de roliga vägarna.
Åkte hem från STHLM för två veckor sedan och då tog det 4 timmar att åka till Nyköping dvs 10 mil om vi åkt E4:an. Men skoj var det! Efter det fick vi tidsbrist och drog E4:an hem iaf för att komma hem innan det blev mörkt.