Min gula mittmotor-is blir inte heller klar. Ska köra iX istället. Ska bli intressant. Större, tyngre, mjukare men starkare. Kommer nog inte gå fortare iaf...
Alexander Widell
BMW 135i -12
BMW 325i -88
BMW 325iX -86
Opel Kadett Coupé -75
Honda XR500R -82
Hej jag undrar bara om de finns möjlighet att jag kan få komma å köra med er den 13 maj på uråsa....
jag e inte medlem i er klubb men betalar gärna en slant för att få svänga lite på eran träff.....Får ja de eller måste ja va medlem??????
Japp! Körningen börjar kl 09.00, incheckning sker innan dess för att få maximal körtid. Var gärna där runt 8. Vi håller på fram till 17 nånting.
Konbana i ett par olika versioner, kanske lite rattlåsracing.
Pris 150 kr.
vrid skrev:Hej jag undrar bara om de finns möjlighet att jag kan få komma å köra med er den 13 maj på uråsa....
jag e inte medlem i er klubb men betalar gärna en slant för att få svänga lite på eran träff.....Får ja de eller måste ja va medlem??????
MVH André Lidén
Du kan bli medlem på plats, det är inga problem. Inträdesavgiften i klubben är 200 kr.
Anders Karlsson
Opel Commodore 3,0 24V -77, konbaneglidare
Opel Rekord -69, motorlös bandräpare
Det här blir ju väldigt nära inpå... meneeee... är det nån som redan nu vet när nästa Uråsa-träff går av?
Jag missade gårdagen pga fint väder, en downhillhoj och ett fungerande liftsystem.
Har inget körkort själv men tänkte hjälpa bror Alesand med kamerautrustningen, växlandet och (tarmsvetten?).