När brukar det vara årsmöte?
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
-
- Dunderpostare!
När brukar det vara årsmöte?
Vore kul att närvara för en gångs skull... Är det då banträffarna bokas in?
-692-
Re: När brukar det vara årsmöte?
Alltid första söndagen i mars.David Alesand skrev:Vore kul att närvara för en gångs skull... Är det då banträffarna bokas in?
I år blir det 4:e mars kl 15.00 i Korskyrkan i Jönköping.
Info kommer i medlemstidningen som kommer i veckan.
Samt även på hemsidan såklart.
Samuel Silverudd | Team GMBH Rennsport
Banträffarna är redan bokade.David Alesand skrev:Är det då banträffarna bokas in?
Men man får all information om det först av alla om man kommer på årsmötet. OCh möjlighet att diskutera och ställa frågor.
-
- Dunderpostare!
BMW Samuel skrev:Banträffarna är redan bokade.David Alesand skrev:Är det då banträffarna bokas in?
Men man får all information om det först av alla om man kommer på årsmötet. OCh möjlighet att diskutera och ställa frågor.

-692-
-
- Legend!
Och då tycker jag att alla datum ska ut direkt! Då har vi andra (läs jag) större chans att komma på träffarna.BMW Samuel skrev:Banträffarna är redan bokade.
Jaja, jag har tjatat om detta flera år och ingen ändring kommer väl i år heller...

-
- Legend!
Det kan man tycka.Anders Toll skrev:Och då tycker jag att alla datum ska ut direkt!
Sen finns det en annan poäng i att presentera allt på årsmötet, för att ha lite att locka med.
Men faktum är att de flesta datumen kommer i medlemstidningen i veckan, så så fort den är ute så kan man även lägga upp det på hemsidan. Det kommer.