Vill köpa isdäck billigt, skicket spelar ingen större roll. Gärna på fälg passande Mitsubishi Lancer (bultcirkel 4*114,3) 13" eller 14" bör passa.
//Ulrik
070-1324949 eller pm.
KÖPES: Isdäck
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
Jag vet inte om man ska vara snäll eller inte. Jag vet en som har spik däck på fälg som passar din bil där uppe i landet. Men jag funderar på om man ska köpa dom själv eller ej. hmmm
Vad äre för Lancer du har?
Vad äre för Lancer du har?
Johan Bring
Mitsubishi Galant GTi Dynamic-4 -89 x2
Mitsubishi Eclipse GSX -98
Mitsubishi Colt GLX -00
Lexus GS 430 -02
Mitsubishi Colt GLX -00
Lexus GS 430 -02
ullet skrev:En GLXi 4wd -90... Den är vit.2(SiC) skrev:Vad äre för Lancer du har?
Dock har den ett sprucket grenrör, men inte så jättefarligt, så förhoppningsvis ska det gå att täta/svetsa trots att det är lite jobbigt material...
//U
Okej tänkte väl att det var något sådana!
Men det är väl bara 100hk i den ?
Du skulle skaffat en sådana som jag har, mycke bättre val

Men hittas det några spik däck då ?
Johan Bring
Mitsubishi Colt GLX -00
Lexus GS 430 -02
Mitsubishi Colt GLX -00
Lexus GS 430 -02
Hehe, jo det är nog bara kring 100 hk i den, men vi fick den för 3500 kr så det var som rätt prisklass... Än har vi inte hittat några däck, men jag har väl inte lagt ner själ o hjärta för att hitta det heller...2(SiC) skrev:Okej tänkte väl att det var något sådana!
Men det är väl bara 100hk i den ?
Du skulle skaffat en sådana som jag har, mycke bättre val![]()
Men hittas det några spik däck då ?
Martin: Jag ska jobba på lördag, ställer till det lite, plus att bilen står i Gottne nu, måste hämta den därifrån också. Får se hur det blir på söndag kanske, men tanken är ju att hänga med Rickard O & Co när dom kör...
När vi ska hämta den kommer jag ju få använda mitt nya BE-kort för första gången iaf =)
//U