har skaffat sånna till puggen nån som har erfarenhet ?
verkar ju vettigt ?!?!?
solarplexius
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
solarplexius
SAAB 9-5 2,3T -98
SAAB 99 GL -77
Fotograf
SAAB 99 GL -77
Fotograf
-
- Legend!
- Kontakt:
Re: solarplexius
Har du skaffat eller ska du?mackan307 skrev:har skaffat sånna till puggen nån som har erfarenhet ?
verkar ju vettigt ?!?!?
Det satt såna i min bil när jag köpte den. De ligger i containern av en anledning.
För Maccan i tiden.
Team GMBH Rennsport
Team GMBH Rennsport
Man kan ju inte veva ner rutorna och sen är det väldigt svårt att få dom att sitta bra och snyggt någon längre tid. Har int ehaft det på någon bil själv men jag har flera vänner som haft det. Om jag skulle skaffa något skulle jag lägga till pengarna för att få en "riktigt" toning.
Josef Wahlström - Finspång - Östergötland - Sverige
MINA BILDER
MINA BILDER
Jag hade solarpexiusskivor i min Astra -G kombi (precis som NiTRO.SE skrev). Hade dem i kombiutrymmet samt de små rutorna på bakdörrarna (ej nervevbara).
Funkade kanon! Dessa rutor är dock helt plana och utan lutning. Tack vare det så satt de perfekt med de medföljaden kilarna. Skulle dock inte sätta dem på lutande eller välvda rutor. Där skramlar de säkert och passformen lär vara rätt kaiko.
Funkade kanon! Dessa rutor är dock helt plana och utan lutning. Tack vare det så satt de perfekt med de medföljaden kilarna. Skulle dock inte sätta dem på lutande eller välvda rutor. Där skramlar de säkert och passformen lär vara rätt kaiko.
//MZM aka Martin Ek