Hopp här händer det inte så mycket!
Tänkte gå ut och slipa ner lite till. Var planerat att klar lacka i morgon.
Vill köra lite me den i sommar innan den e slut.
I övrigt så gjorde man ett impuls köp. Blev ett neon kit som man fick billigt (Vad man nu ska ha det till ).
Nu har man fått dit bakspoilern där! Var inte det bästa skicket på den, men vad ska man göra. Efter vintern så ska jag nog spackla å lacka den.
Sugen på att lacka om hela bilen. Men det kostar ju och man måste se framåt. Är ju sugen på ny bil. Finns 2 alternativ där.
Ska försöka få besiktnings tid framöver också. Se va dom säger.
Å denna vintern ska man bara köra brett på stora parkerings plattser, och hoppas på massor av is räjsing!
Så där ser min nya bil ut. Kanske blir att starta en ny projekt tråd. Tror nog att det blir att fixa i ordning på den. Den har gått 14600 mil och har full survice bok Enda problemet är att det är hål i lådan. Gäller att hitta en bra till den. I övrigt ganska fin kanske behöver en om lackering.
Går fint i motorn förutom att det rasslar lite i lådan när man startar.
Hopp blev att man hämta hem en till D4a!
Gått 18k mil å fick med lådan som går fint å inga skrap alls sa han.
Lådan i den röda å ha som bruksbil. Den senaste vita ska jag para ihop med den silvriga.
Har mina små planer vet inte hur man ska göra ännu
Har skruvat ihop en D4 så den funkar i alla fall!!!
Går kanon maskinellt Inget ventillyfts knack som det kan vara på dom motorerna och inga skrap i synkringarna.
Har även köpt på mig en Växelåda och Vinkel växelåd från en Eagle Talon/Eclipse GSX 1g för kommande projekt...