R6 Gocart stulen 2/9 vid ett streetrace på Torsvik!!!!!!!
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
Det är bara att konstatera att samhället är på väg utför!
Det som är bra är att carten är så pass special att de knappast kan startas på en innergård utan att någon regerar. Speciellt inte med tanke på vart den stals, där är ju i princip bara folk kring jönköpingstrakten som är på rejsan. Den bör dyka upp, hel förhoppningsvis!
Det som är bra är att carten är så pass special att de knappast kan startas på en innergård utan att någon regerar. Speciellt inte med tanke på vart den stals, där är ju i princip bara folk kring jönköpingstrakten som är på rejsan. Den bör dyka upp, hel förhoppningsvis!
/Andreas
-
- Legend!
De skulle ju inte vara fel med en bild i JP där man efterlyser den. Kan ju va så att de är några ynglingar som har den och ställt den hemma hos sina föräldrar eller något liknande och sagt att dom ha köpt den.Andreas skrev:Riktigt tråkigt!
Det stod en liten notis om stölden i Jönköpings Posten idag.
Tyvärr stod det bara Gokart och inget om att det var ett specialbygge.
I så fall hade nog chansen varit större att någon vaksam läsare uppmärksammat om de sett den.
Sen borde de ju finnas någon som inte är inblandad i stölden som har sett den och kan ge tips.
David Nordquist
Team Tomtabacken
Team Tomtabacken
-
- Styrelseledamot
-
- Gör inte annat än skriver...
- Kontakt:
-
- Klubbordförande
Du har redan varit till stor hjälp!!! Kändes väldigt skönt att du ställde upp och letade och även att du la upp infon på JRC så snabbt! Tack så mycket!gzon skrev:Jag har spridit ryktena både i trakten och skickat upp en tråd på SWR, Jag blev riktigt arg igår när axel ringde. Fick ge upp mitt letande när jag somnade på mitt vaktpass på 40:an.
Jag vet känslan axel så är det nåt mer jag kan göra så är det bara att hojta till.
/Axel Byrmo
-------------------------------------------
Har haft ett fordon med 1hk / kg!!
-
- Klubbordförande
Jag vill tacka alla andra som stöttar och håller koll!! Känns skönt!
Jag kan säga att det har flugit många tankar genom mitt lilla huvud idag... Jag har nog gått igenom gärningsmannaprofiler och motiv lika mycket som ett polisdistrikt hinner på en vecka känns det som... För att inte tala om "efterklok-tankarna"...
Eftersom det sitter stora attitudeloggor på den så är det inte omöjligt att gärningsmannen dyker in och läser detta också... Jag vill därför rikta mig direkt till honom:
Hör av dig till mig så kan vi lösa detta! Det finns inga pengar i den så som den är nu! Så ingen av oss tjänar på detta!
axel_byrmo(at)hotmail.com
073 61 904 61
/Axel
(Jag vet, det kan verka desperat. Men jag vill ändå ha alla dörrar öppna!)
Jag kan säga att det har flugit många tankar genom mitt lilla huvud idag... Jag har nog gått igenom gärningsmannaprofiler och motiv lika mycket som ett polisdistrikt hinner på en vecka känns det som... För att inte tala om "efterklok-tankarna"...
Eftersom det sitter stora attitudeloggor på den så är det inte omöjligt att gärningsmannen dyker in och läser detta också... Jag vill därför rikta mig direkt till honom:
Hör av dig till mig så kan vi lösa detta! Det finns inga pengar i den så som den är nu! Så ingen av oss tjänar på detta!
axel_byrmo(at)hotmail.com
073 61 904 61
/Axel
(Jag vet, det kan verka desperat. Men jag vill ändå ha alla dörrar öppna!)
/Axel Byrmo
-
- Klubbordförande
Ja la upp en tråd på garagets efterlyst-forum igår.Råckard skrev:La upp en tråd på garaget.org och på draminbil nu med!
Ha lagt upp en på imprezaklubben osså.
David Nordquist
Team Tomtabacken
Team Tomtabacken
Slängde upp en tråd på Mitsu Club å Streetcars !
Hoppas det löser sig för dig...
Hoppas det löser sig för dig...
Johan Bring
Mitsubishi Galant GTi Dynamic-4 -89 x2
Mitsubishi Eclipse GSX -98
Mitsubishi Colt GLX -00
Lexus GS 430 -02
Mitsubishi Galant GTi Dynamic-4 -89 x2
Mitsubishi Eclipse GSX -98
Mitsubishi Colt GLX -00
Lexus GS 430 -02
-