1. Alexander Widell, Toyota MR2
2. Axel Byrmo, nånting
3. Andreas Magnusson, en Bmw såklart
4. Roger, RWD
5. Zeb, Volvo 740
6. Fredrik Liljenberg, Opel Speedster
7. Marcus Andersson, 9-3 utan tak
8. Daniel Magnusson Ferrari F40 GTR (eventuellt)
9. Fredrik Thorlin Svensson, Volvo 855 T5
10. Andreas Karlsson, Familjekombi (eventuellt om tid medges)
11. Marcus Arvidsson, Skoda Octavia RS kombi. (Om jag inte är på BB)
12. David Nordquist, Imprezzed
13. Samuel, Herr Hartge.
14. Karl Birgander, RWD, Porsche 944S2
15. Anders Toll, BMW 318 is konfirmandtaxi
16. Anders Karlsson, Opel Rekord
17. Viktor Brink, Opel Manta B
kardanaxel skrev:Hmm... Undrar om dom har lagat stängslet än...
?? Körde på uråsa 13/8. Inget trasigt vad jag minns?
Jag tror säkert det är lagat! Var lite självironi. Det råkade gå av en liten träpåle förra året då stängslet helt plötsligt fick oväntad dragningskraft
Vi kommer med 15 motorkonfirmander för ett liknande upplägg som vid träffen i Vara.
En motorkonfirmand är en 14-15-årig kille som är intresserad av bilar och motorer. Efter förra årets positiva gäng hoppas vi att även årets gäng blir lika bra!
För att träffen ska bli rolig för killarna är det förstås roligt om de får åka med i våra bilar. Jag har själv fått dispans av MU att köra tre st åt gången i min konfirmandtaxi. (Jag kanske behöver den extra vikten som handikapp? )
Därför vädjar jag till alla som vill att ta med en kille i sin bil när det finns möjlighet och fungerar. De som ställer upp och kör en konfirmand kommer att bli belönad rikligen (med kaffe och choklad). Självklart kan man få belöningen fler gånger. Till den tar slut.
Vi kommer också ha lite andra aktiviteter för killarna när väntan är för lång.
De som vågar kan få åka i en riktig bil från 60-talet!
Rekorden är naturligtvis tillgänglig som taxi i konbanan. (Men jag måste hinna med att mappa lite emellanåt också...)
Anders Karlsson
Opel Commodore 3,0 24V -77, konbaneglidare
Opel Rekord -69, motorlös bandräpare