Neider skrev:Måste man anmälla sig eller är det bara att dycka up ??
Bara dyk upp! På rejsa fanns det en lista med speciell inbjudan men det var bara för 10 som "slipper" betala medlemsavgift.
Har du fått tag på däck?
Japp körde med dom på Mantorp och fick ej bilen att snurra i alla fall
Toyo R1R på jp fälgar blev det. nu jagar jag bara mina Gula ställbara konis som dom skickat til Borlänge bussgods och det är bara framdämparna bak kommer senare + att hr fjädrarna var slut och dycker ej up fören om någon veka
Okej, då vet jag...
Det är "inga slicks på banan" som gäller...
Det är väl inte hela världen om man inte får åka på slicks....
Som det ser ut idag så har SMHI dömt oss till regn ändå...
Det blir trevligt i en locost seven.
Härligt. Första bankörningen och det kommer regna. Jag har hört att mr2:an blir rätt lurig när det är halt... Kommer f.ö. åka dit direkt från frizon. Ingen annan som ska dit eller?
Alexander Widell
BMW 135i -12
BMW 325i -88
BMW 325iX -86
Opel Kadett Coupé -75
Honda XR500R -82
Widell skrev:Härligt. Första bankörningen och det kommer regna. Jag har hört att mr2:an blir rätt lurig när det är halt...
Asch, det kommer nog bli fint väder. Några varv på torr bana brukar det alltid bli ändå.
Själv påminnde jag mig häromdagen att förra året på Gelleråsen var en rätt dålig bankörning av mig. Körde av banan på första varvet (!) och sen gick kylaren sönder. Jag ber till Gud att grejorna håller bättre den här gången.
Däremot ligger mina nya Toyo-däck kvar på Bussgods. Får köra med de dåliga Kumho-däcken.