Mmmm fin bil du skaffat dig! Men Bob... Det finns fina kompressorkitt till dom där. Visst vore det trevligt med 300 välarbetande små hingstar under huven??
Fibban skrev:Mmmm fin bil du skaffat dig! Men Bob... Det finns fina kompressorkitt till dom där. Visst vore det trevligt med 300 välarbetande små hingstar under huven??
Å fälgarna satt fint där dom!!
Kompressorkit är för simpelt. En 2JZ-GTE med tillhörande låda passar mer eller mindre bolt on på en IS
Mkt fin bil för övrigt. Fälgarna satt som en smäck!
//d
Back on track med bojsänke i fronten och bladfjädrar under karossen.
motorn är fruktansvärt slö så någon räser är det inte, men väghållningen är kalas, fälgarna som sitter på sitter jätte fint faktiskt.. trodde aldrig jag skulle köpa en bil med massa skrämar och grejer i.. men lite kul är det.... har skaffat en bil till som förhoppningsvis ska gå lite konbana/ bana istället... heter också is
jo den har varit med i bilsport (om någon vet vilket nummer så säg till så jag kan beställa det ska vara någon gång 2003), det är ganska mycket jobb nerlagt på att fixa iordning denna bilen i motorummet (som jag glömde ta bild på) har han haft ur motorn och lackat det mesta och gömt undan kablar och fixat till det.
imprezan hamnade utanför gävle.. så den har lämnat jönköping nu
Mae skrev:Bytte du jämt med Imprezan eller fick du lägga något i mellan?
Får man fråga vad en sådan snygg bil kostade?
Fler bilder hade varit trevligt.
behöver kanske inte skriva exakt vad den kan kosta och vad jag gett här.... (vi kan ta det live på mantorp)
du kom inte ihåg i vilket nummer av bilsport du sett den?