Vad har ni gjort på semestern?
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
Vad har ni gjort på semestern?
Själv så var jag på Gotland v 29 och denna veckan (v 30) tillbringades på Bödagården på Öland och vädret har varit perfekt nästan hela tiden!!
Har en vecka kvar nu men inget speciellt planerat. Dessutom verkar det bli regn...
Vad har ni andra gjort?
Har en vecka kvar nu men inget speciellt planerat. Dessutom verkar det bli regn...
Vad har ni andra gjort?
Andreas Ekslätt
Re: Vad har ni gjort på semestern?
Drar te kusten nästa vecka så då blir ni av mig en hel vecka !
Hoppas verkligen att dom andra vill till Mantorp sedan, för jag vill !!!
Hoppas verkligen att dom andra vill till Mantorp sedan, för jag vill !!!
Johan Bring
Mitsubishi Galant GTi Dynamic-4 -89 x2
Mitsubishi Eclipse GSX -98
Mitsubishi Colt GLX -00
Lexus GS 430 -02
Mitsubishi Galant GTi Dynamic-4 -89 x2
Mitsubishi Eclipse GSX -98
Mitsubishi Colt GLX -00
Lexus GS 430 -02
Var ju ledig vecka 25 när jag var på Nyhem.
V.29 softade vi på öland en vecka i andos "stuga". softade vet jag väl egentligen inte. ett antal timmar beachvolley varje dag och en massa god mat blev det iaf!
Vart hemma och haft det gött en vecka nu och på måndag ska jag iväg till styrsö utanför gbg och sjunga i en vecka.
Härlig sommar har det vart!
V.29 softade vi på öland en vecka i andos "stuga". softade vet jag väl egentligen inte. ett antal timmar beachvolley varje dag och en massa god mat blev det iaf!
Vart hemma och haft det gött en vecka nu och på måndag ska jag iväg till styrsö utanför gbg och sjunga i en vecka.
Härlig sommar har det vart!
[David Knutsson]
Volkswagen Polo -96. Liten, lila, pendling.
Kawasaki ZX9R -98. Snabb, grön, nice. - till salu
Volkswagen Polo -96. Liten, lila, pendling.
Kawasaki ZX9R -98. Snabb, grön, nice. - till salu
-
- Gör inte annat än skriver...
- Kontakt:
min första semesterdag imorgon! Blir väl inte till mycket vila precis. Då ska jag flytta till storstaden Jönköping till Torpa med min älskling, så för min del blir det mkt shopping och donande!!
sola med hoppas jag!

----------------------
Julia Thorstensson
- Skoda Octavia RS -08
- Seat Ibiza Cupra 16v -98 (Såld)
- Golf CL (Såld) -88
www.jrc.nu
Julia Thorstensson
- Skoda Octavia RS -08
- Seat Ibiza Cupra 16v -98 (Såld)
- Golf CL (Såld) -88
www.jrc.nu
vecka 28 var jag i mitt torp i brandstorp o donade
vecka 29 var ja i svärfars sommarstuga i halmstad o donade
vecka 30 var ja hos min mor i varberg
thats it, nu ska man börja jobba på måndag.
vecka 29 var ja i svärfars sommarstuga i halmstad o donade
vecka 30 var ja hos min mor i varberg
thats it, nu ska man börja jobba på måndag.
[ja njuter]
SLISK racing MFR
vw passat -02 tdi
SLISK racing MFR
vw passat -02 tdi
Har bara haft en veckan och då va jag i garaget och jobbade. Men om en vecka så får jag tre veckors semester och då ska jag gifta mig

Jobbat och jobbat och jobbat och sovit. I fem veckor nu. Slitsamt, ty jag är inte van vid så mycket kroppsarbete (är vaktis på Mullsjö folkhögskola). Men v32, så åker jag till Frizon
(sen ska jag jobba en vecka till...)

[Joel Christoffersson]
Jag vågar inte säga vad jag tycker om 240. Däremot är Fodka världens fulaste bil.
Jag vågar inte säga vad jag tycker om 240. Däremot är Fodka världens fulaste bil.
-
- Legend!
- Kontakt:
-
- Legend!
-
- Legend!
- Kontakt:
-
- Legend!
-
- Klubbordförande
Har jobbat första dagen idag efter tre veckors välbehövlig semester... (Hann bara jobba två veckor mellan skolan och semestern
) Lite segt var det! Och som vanligt är det svårt att förstå vart veckorna tog vägen. Men jag har i alla fall hunnit med att vara lite på gullbranna, köpt en bil, samlat totalt 10 punkter hos bilprovningen och så har det blivit en hel del garagetid och självklart lite extra sömn
Ja,ja. Nu börjar det riktiga livet! Och de närmsta veckorna kommer jag nog sitta å slipa trämodeller för hand hela dagarna...

Ja,ja. Nu börjar det riktiga livet! Och de närmsta veckorna kommer jag nog sitta å slipa trämodeller för hand hela dagarna...
/Axel Byrmo
-------------------------------------------
Har haft ett fordon med 1hk / kg!!
-------------------------------------------
Har haft ett fordon med 1hk / kg!!

-
- Gör inte annat än skriver...
Hade en vecka ledigt, inte betald semester alltså... Då fixade jag amazon, besiktiga amazon, bytte däck på amazon...och åt lite...
Nu har amazonen 205'or på typ 4,5" fälgar (15")...och "ny" M40 låda, och ny tändspole...webrarna är faktiskt lagda på en hylla nu...(hemma hos föräldrarna)..
Mer än så hann jag inte på semestern...eller jo, lite fiskande, och lite tv-spel...
Nu har amazonen 205'or på typ 4,5" fälgar (15")...och "ny" M40 låda, och ny tändspole...webrarna är faktiskt lagda på en hylla nu...(hemma hos föräldrarna)..

Mer än så hann jag inte på semestern...eller jo, lite fiskande, och lite tv-spel...

Martin Fåglefelt
BMW 528 Sedan -99
BMW 530 Sedan -04
tel. 0725-423500
BMW 528 Sedan -99
BMW 530 Sedan -04
tel. 0725-423500
Ja och min bror har vart långt långt norr ut i en vecka och vandrat från Abisko till vår lilla topp Kebnekaise.
Körde i ett sträck upp men på hem resan drog vi in i Norge en liten sväng, men de landet orkade vi inte med så länge... 80 km/h på E6 och ibland rekommendationer att sakta ner till 20 km/h för skarp kurva....inte konstigt att norrmännen är galna i breisladd
.

Körde i ett sträck upp men på hem resan drog vi in i Norge en liten sväng, men de landet orkade vi inte med så länge... 80 km/h på E6 och ibland rekommendationer att sakta ner till 20 km/h för skarp kurva....inte konstigt att norrmännen är galna i breisladd

David Nordquist
Team Tomtabacken
Team Tomtabacken
-
- Klubbordförande