ps. Repan syns inte så mycket längre... iaf. inte på min ruttna skärm ds.
Hallå, det är ju min bil ju. Vem tog kortet? Va du där eller?
JAg och Samuel va ju på knutstorp och körde innan idag.
Riktigt kul bana, men lite tung bil för den banan. Dom stackars värstingtrimmade audi TT bilarna hängde ju inte ens med en original E:30. Pinsamt för dom när dom hade racing overall och allt.
BMW M3 E30 - BMW 530D F10 - ALPINA B3 2,7 CAB Replica - BMW Z4M Coupé
Det är väl inte mycket att skratta åt men repan är 4.7 cm på min skärm.
Han Samuel med M5an skrev:
Dom stackars värstingtrimmade audi TT bilarna hängde ju inte ens med en original E:30. Pinsamt för dom när dom hade racingoverall och allt.
Porsche Daniel skrev:
Audi TT är ingen sportbil. Punkt slut.
Okej.
Men de bilarna som körde på banan var som sagt inga original TT utan trimmade och modifierade för att gå fort.
Men det gjorde de inte.
Punkt slut.
BMW Samuel skrev:
Okej.
Men de bilarna som körde på banan var som sagt inga original TT utan trimmade och modifierade för att gå fort.
Men det gjorde de inte.
Punkt slut.
Jag håller med dig... Det går inte att polera en bajskorv. Det är som att trimma en Volvo 740
BMW Samuel skrev:
Okej.
Men det gjorde de inte.
Punkt slut.
Jag håller med dig... Det går inte att polera en bajskorv. Det är som att trimma en Volvo 740
Passa dig Jag vet var du bor.... Eller det gör jag ju förresten inte...Rackans oxå...
BMW Samuel skrev:
Okej.
Men det gjorde de inte.
Punkt slut.
Passa dig Jag vet var du bor.... Eller det gör jag ju förresten inte...Rackans oxå...
Men du trimmade den ju inte heller.
Maccan som har haft en 740 skrev:
If you can't race it, style it
BMW Samuel skrev:
Okej.
Men det gjorde de inte.
Punkt slut.
det är iaf billigare att krama hästar ur en 740 än en Porsche... eller audi
Porsche Daniel skrev:[
det är iaf billigare att krama hästar ur en 740 än en Porsche... eller audi
Vad jag menar med det, är att det finns bilar som ger bättre utgångsläge. En Audi TT är så fruktansvärt understyrd att om man ska få ordning på den så behövs det mycket förändringar/förädlingar = mucho $$$. För pengarna som man lägger på att trimma kan man köpa en bil med bättre förutsättningar. Men vill man vara märkestrogen så okej, skyll dig själv
Nä men jag håller nog med... Man har inte en adennerhäst på travbanan. Volvo 740 ÄR ingen "räserbil". Den ger varken körglädje eller imponerar på någon. Men å andra sidan är den mycket billig, pålitig, lättmekad, och ,tycker jag (men så är jag volvoidiot oxå) går att göra rätt fräck med ganska enkla metoder... Dessutom är den rätt tacksam att trimma. Om man har det intresset vill säga.
Maccan140 skrev:Volvo 740 ÄR ingen "räserbil". Den ger varken körglädje eller imponerar på någon. Men å andra sidan är den mycket billig, pålitig, lättmekad
Precis, medhåll där. Det är ju därför jag har Volvobilar i alla fall.
ok,ok ...sant, hade man lite mer klöver så är ju nåt med ett M eller likn. inte helt fel... 740 passar iaf min plånbok ganska (för ) bra. Mest positiva med (bristen) på väghållning/bromsar/motor är ju att risken för att bli av med kortet minskar lite.