![:D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Det såg lite darrigt ut för dom flesta när det blev blött. Regnade det mycket?
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
Nä, det gör de oftast inte vad jag vet. Men i sekvensen där Vipern kommer först och M5orna sen, där hade banan precis varit avstängt i en timme. Var alltså först ut. Vi var lite lätt uttråkade iom att det inte var nån aktivitet på banan. Så kommer de och gör sådär. Klart det blir jubelAlesand skrev:Ring taxin är ju grym!!!Åker dom alltid två o två? Är det nån här som har provat?
Det var väldigt omväxlande. Men när det regnade så kunde regna rejält.Alesand skrev: Det såg lite darrigt ut för dom flesta när det blev blött. Regnade det mycket?
Filmens sista Ferrari är en gul F40 men jag antar att du menar Lamborghini Diabolon. Den lät för mycket och den fick inte fortsätta köra, vilket var synd då den lät alldeles ljuvligt, speciellt när den motorbromsade!JAC skrev:Vad hände med den sista Ferrarin?
Klart den var bra...Karlsson skrev:![]()
Filmen funkar inget vidare för mig. Ena datorn är för slö (gammal P2 som knappt orkar med XP), och den andra har för gammalt Windows (lite snabbare P2 med win98) för att kunna köra VLC ordentligt.
Hoppas det var en bra film, för jag ledsnade efter 2 min med stillbilder och hackande musik...
Daniel Magnusson skrev:...och du ska inte med...mpäsäk skrev:och?Daniel Magnusson skrev:La la la la la la la la la...![]()
Jag åker till Ringen på söndag!
Muuuaaaahhhaaaahhhaaahhhaaa!!!!