En dag på strippen Emmaboda *Bilder*
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
En dag på strippen Emmaboda *Bilder*
Tja vad ska man säga? Mycket regn, lerigt och lite körning.
Hoppas sommaren kommer snart.....
Någon mer från klubben som var där?
Hoppas sommaren kommer snart.....
Någon mer från klubben som var där?
Senast redigerad av 1 Mae, redigerad totalt 25 gånger.
-
- Megapostare!
shysst bilder men synd på kvaliten. Vad ha du använt för att förminska. Jag använder PS CS2 och då kan man ju förminska utan att behöva förlora kvalitet. Blir så mycket bättre då...
Josef Wahlström - Finspång - Östergötland - Sverige
MINA BILDER
MINA BILDER
-
- Legend!
- Kontakt:
Har en drös bilder från Emmaboda liggandes på http://photo.granbarret.se
-
- Normal postare
- Kontakt:
Intrerpo...... Öh! Vad är det?Mattias Sandgren skrev:Det är "taskig kvalitet" därför att du skalat ner dom med fel metod, använd någon form av interpolering nästa gång.Mae skrev:Jag har fått dra ner på bildkvaliten på bilderna så att dom inte ska ta för stor plats. Därför är bilderna av taskig kvalite.
Roliga bilar, önskar man vart där!
Använder ett program som heter MGI Photosuite.
Har Adobe Photoshop oxo men har inte lärt mig att använda det än.
Vet ju inte vilken verison av Photoshop du har men i CS2 så är snabbkomandot i alla fallMae skrev:Intrerpo...... Öh! Vad är det?Mattias Sandgren skrev:Det är "taskig kvalitet" därför att du skalat ner dom med fel metod, använd någon form av interpolering nästa gång.Mae skrev:Jag har fått dra ner på bildkvaliten på bilderna så att dom inte ska ta för stor plats. Därför är bilderna av taskig kvalite.
Roliga bilar, önskar man vart där!
Använder ett program som heter MGI Photosuite.
Har Adobe Photoshop oxo men har inte lärt mig att använda det än.
Ctrl+Alt+I för att ändra storlek. Sen tar man ju Crtl+Alt+S för att spara och kan då dra ner kvaliten lite. Om man vill vara riktigt duktig så kan man lägga på lite "unsharp mask" för det är ju i skärpan som bilderna kan tappa lite. Om du går in på min länk nedan så ser du hur kvaliten blir i alla fall... Du kan ju Pm:a om du vill ha lite mera tips så kan jag skriva ihop lite mer utförligt...
Josef Wahlström - Finspång - Östergötland - Sverige
MINA BILDER
MINA BILDER
-
- Styrelseledamot