Jag och min mor kollade på kort...och skrattade... och åt lite chips...nä, det är ju farligt sägs det... man får ju cancer av allt nu för tiden! Bara man inte får det av godis ...och sömn..jaja...godnatt kära ni!!
så nu är oken blästrade o klara målade dom i natt
jag köpte blå hammarlack nästan likadan färg som bilen ska montera ikväll det blir nog bra
håller på o bygger en egen spoiler oxå vi får se hur det blir med den......
Livet leker här på folkhögskolan, det känns som en enda lång semester just nu, men det är nog för att jag är lite väl slapp. Är inte vädret underbart just nu bröder och systrar?
Va ute och rastade hojen igår, det var nog det bästa åket hittills i år. Det liksom bara gick frammåt av sig självt, ibland känns det som man är ett med hojen och hojen är ett med vägen.
Zizzan, klockan tio i nio en underbar "sommarkväll" då är det inte konstigt om du är själv inne på forumet. Själv så var jag ute och sprang ca 9 km.
Tisdags? Eller vad var det för dag? Allt flyter ihop till en enda dimma av olja, ventiler, topplock och packningsklister. Jag fetmekade med Omegan. Började vid 17 och kom hem 00.30... Igår var jag bara i garaget till 23.30. Klent. Det blir nog ett tidigt pass imorrn också, sen ska Omegan få sjunga!
Anders Karlsson
Opel Commodore 3,0 24V -77, konbaneglidare
Opel Rekord -69, motorlös bandräpare
Klockan är halv 8, lördagskväll. Sitter hemma , i min ensamhet, och gör inte ett skit! Känner mig allmänt misslyckad... Nädå men när det inte är något glidarväder och det känns som en evighet till 1:a maj, då 780:n ska tas ut, är det rätt surt....
Men imorgon ska vi plåga Bmw till Knutstorp, om det inte ösregnar.
Det kommer nog bli kul
Har suttit och väntat på att få träffa min underbara flickvän som jag inte har sett på en hel vecka och nu är hon äntligen tillbaks så nu kan man börja leva igen.
Man är verkligen fast när man har hittat någon, kille/tjej, men det är ju bara gött. Eller vad tycker ni?