Jag behöver lite motorljud i mp3-format. Det ska vara till vår konfirmationsgudstjänst på söndag. Är det någon som har eller kan fixa enkelt till mig?
Dessutom skulle vi behöva en motorrelaterad låt som kan spelas i kyrkan. Förslag? Det behöver inte vara en kristen låt men den ska hålla att spelas i en kyrka.
Om det är unga som ska kunna knyta låten till bilar så får det nog bli någon låt från 2fast2furious. Alternativt Gone in 60 seconds. Annars finns det ju klassikern från "Nu blåser vi snuten 1" den väcker många gamla bilminnen. Men då måste man nog va över 25 kanske.
BMW M3 E30 - BMW 530D F10 - ALPINA B3 2,7 CAB Replica - BMW Z4M Coupé
Samuel Lindkvist skrev:Om det är unga som ska kunna knyta låten till bilar så får det nog bli någon låt från 2fast2furious. Alternativt Gone in 60 seconds. Annars finns det ju klassikern från "Nu blåser vi snuten 1" den väcker många gamla bilminnen. Men då måste man nog va över 25 kanske.
Nu blåser vi snuten måste man inte vara över 25 för. Eller jag är ju 23 snart och jag älskar den filmen! Galet skön humor och bra film rakt igenom!
Men de är precis som Samuel säger om de bilfilmer som kommit på 2000-talet, de är nog dessa som ungdomarna kopplar samman med musik!
Opel Ascona B -78
Volvo V70 2,4d -08
VW Passat 1.8T -02
VW Typ 1 -72
Samuel Lindkvist skrev:Om det är unga som ska kunna knyta låten till bilar så får det nog bli någon låt från 2fast2furious. Alternativt Gone in 60 seconds. Annars finns det ju klassikern från "Nu blåser vi snuten 1" den väcker många gamla bilminnen. Men då måste man nog va över 25 kanske.
Ludacris - Act a fool
Det är väl den som passar allra mest i så fall kanske, eller War - Lowrider
Jamiroquai har en låt som heter "travelling without moving" från skivan med samma namn. I början på den spättar han järnet genom växlarna på sin Lambo Diablo sen övergår låten till en riktigt ball gunglåt. Kolla upp den.
Annars finns som sagt var alla låtarna till nu blåser vi snuten. Är det ngn som vill ha de två första soundtracken så är det bara att ni hör av er. De är riktigt luriga att få tag på, jag hittade mina på kassett i USA.
//d
Back on track med bojsänke i fronten och bladfjädrar under karossen.