Neider skrev:Jag brukar komma ner på söndagen och njuta och då är det ej mycket mäniskor. men tyvärr kan jag ej söndagen iår, vilken är näst bästa dagen?
Neider skrev:Jag brukar komma ner på söndagen och njuta och då är det ej mycket mäniskor. men tyvärr kan jag ej söndagen iår, vilken är näst bästa dagen?
Söndagen
Bäst är Måndag.
verkar ha missat en dag som var bättre då men tyvärr jobbar jag natt till tisdagen sedan får väll bli att knuffas med alla andra och ta många pauser i våran monter.
gzon skrev:Jag har tråkiga nyheter. Det strular med bentleyn och hittar jag ingen med plats att rycka ur motorn så hinner jag inte få den klar till mässan.
klart man måste åka o kolla läget. fast denna gång tävlar inte vi/jag har ju sålt alla grejer och bilen så nu kommer vi att sitta i gasa mk monter förmodligen på lördagen. måste ju kolla in de nya tävlande i sasca och lyssna lite i bilar. kommer förmodligen inte kunna hålla mig för att inte sitta och lyssna i bilar .
Om ni inte har läst på våran hemsida så kan jag tippsa er om att det går att förboka biljetter i år custommotorshow.se
Så slipper man lite köer iallfall
gzon skrev:Jag har tråkiga nyheter. Det strular med bentleyn och hittar jag ingen med plats att rycka ur motorn så hinner jag inte få den klar till mässan.
Hur "rycker" du ur en sådan pjäs?
Jag tar sats med 6 tons taktross. hehe. Njae det är morgondagens bekymmer. taktross har jag fixat så vi får se hur det går
Ando skrev:Om ni inte har läst på våran hemsida så kan jag tippsa er om att det går att förboka biljetter i år custommotorshow.se
Så slipper man lite köer iallfall
Jättesmidigt!
Om man inte har en ihoptorkad bläckstråleskrivare vill säga....
Anders Karlsson
Opel Commodore 3,0 24V -77, konbaneglidare
Opel Rekord -69, motorlös bandräpare
Mer tråkiga nyheter från min sida. Jag har insjuknat i vattkoppor så min medverkan på mässan kommer med all sannolikhet att utebliva. Jag kan bara beklaga, hade gärna varit med.