Jag ska åka till fjällen med några kompisar i nästa vecka. Någon som har nåt tips om var man kan hyra en minibuss billigt o bra i Jönköpingstrakten?
Kanske någon här som har en att hyra ut??
Hyra minibuss
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
Hyra minibuss
Andreas Ekslätt
Re: Hyra minibuss
Anses Vetlanda vara i Jönköpingstrakten??Andreas skrev:Jag ska åka till fjällen med några kompisar i nästa vecka. Någon som har nåt tips om var man kan hyra en minibuss billigt o bra i Jönköpingstrakten?
Iså fall kanske Vetlanda bibelcenter (Betesda) har sin minibuss ledig...
Tackar för tipset, men jag har bokat en VW Shuttle från Mabi biluthyrning. Finns på gångavstånd från mig..jernis skrev:Anses Vetlanda vara i Jönköpingstrakten??Andreas skrev:Jag ska åka till fjällen med några kompisar i nästa vecka. Någon som har nåt tips om var man kan hyra en minibuss billigt o bra i Jönköpingstrakten?
Andreas Ekslätt
Ok..Andreas skrev:Tackar för tipset, men jag har bokat en VW Shuttle från Mabi biluthyrning. Finns på gångavstånd från mig..jernis skrev:Anses Vetlanda vara i Jönköpingstrakten??Andreas skrev:Jag ska åka till fjällen med några kompisar i nästa vecka. Någon som har nåt tips om var man kan hyra en minibuss billigt o bra i Jönköpingstrakten?