Tragisk kille?

Allt som handlar om bilar, mc, mm.

Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen

miniemil
Deluxpostare!

Inlägg av miniemil »

Funderade på en liten detalj i det eminenta utskicket. Broder Sturesson skrev nåt om en fotograf som hade en kanske lite annorlunda bild av oss kristna. Ska man då kalla stackarn för "en klart tragisk kille"? Är det inte så att det är hans uppfattning som är tragisk? Kan man såga en mänska bara för att han/hon/den har en annan uppfattning? Vems fel är det att vissa har en annorlunda bild av kristna? Låter jag som min morsa? Är det nån mer som har tänkt på´t? Är alla som inte delar vår uppfattning tragiska? Ta inte illa upp Sturesson, resten var bra!
Sturesson
Medlemsansvarig

Inlägg av Sturesson »

Bra tänkt du. Trots att du kör BMW så har du ju lite hjärna..:smile:Nä, bara skojar, men jag blev lite trött på hans "näsan i vädret"-attityd. Tack för påpekandet. Tankeställare!
Josef
Deluxpostare!
Kontakt:

Inlägg av Josef »

ehhh...eftersom jag ganska nyligen har blivit medlem så har jag inte fått utskicket så kan ni inte refera lite kort vad det var ni diskuterade bara...???
/Josef
Samuel S
Legend!
Kontakt:

Inlägg av Samuel S »

Tidningen finns o ladda ner här på hemsidan, under "aktiviteter"
Det som diskuteras är under artikeln om Kinnekulle.

Du bör få tidnignen tillsammans med medlemskortet o detdär på posten sen..!
Samuel Lindkvist
Legend!
Kontakt:

Inlägg av Samuel Lindkvist »

Josef: Du ska få grejerna snart. Hinner inte denna veckan pga att det är möte varje dag denna veckan plus att jag ska spela också men på söndag kanske jag kan skicka lite grejer... nån som vill hjälpa till? :smile:
Josef
Deluxpostare!
Kontakt:

Inlägg av Josef »

Det är ingen brådska med medlemsgrejerna. En fråga bara. Hur betalar man? Vid årsskiftet eller??? Kan ju vara kul o veta.

Det fungerade inte o kolla på sida två när jag försökte men jag ska göra ett nytt försök.
Gäst

Inlägg av Gäst »

On 2001-11-09 08:37, Josef wrote:
En fråga bara. Hur betalar man? Vid årsskiftet eller??? Kan ju vara kul o veta.
Vi har sagt att dom som blev medlemmar efter sommarens säsonger (typ sept-okt)betalar för nästa år så du kommer betala för 2002, bra va :smile:
Josef
Deluxpostare!
Kontakt:

Inlägg av Josef »

Det var väldigt shysst måste jag säga. Jag hade inte haft så jätte mycket emot o betala dubbelt men det är ju skönt om man slipper. dt är ju jul snart o så liksom...
Lyckades få fram bladet nu. så nu förstår jag. Dom flesta undgomar har en väldigt konstig bild av kristan överhuvudtaget så jag måste säga att det är extremt viktigt att såna här sammanslutningar syns där det är mycket folk som inte är kristna. O det brukar ju inte vara så jätte många på dessa bilträffar vad jag har förståt i alla fall. Sen kan man ju tycka att det är dålig sitl o bete sig på ett arrogant o otrevligt sätt.
Sedan vill jag bara säga att det som "motorpastorn" hade skrivit var extremt bra. Skönt att det finns folk som kan få ner det som är så stort så att till och med jag kan förstå det...:smile:
Samuel S
Legend!
Kontakt:

Inlägg av Samuel S »

Jag förtydligar lite.
Alla som betalt den första låga medlemsavgiften kommer att få ett inbetalninskort på 100:- innan nästa sommar.
Men ni som gått med nu efter sommaren och med den högre avgiften behöver inte betala ny avgift förrän våren 2003. Är ni med?
Skriv svar