Ringenresa2006
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
-
- Legend!
- Kontakt:
Vad säjs em Kristihimmelsfärdshelgen?Samuel Lindkvist skrev:Är det något datum planerat för en ringenresa?
Grymma öppettider på Ringen och det behövs inga semesterdagar.
Öppet fyra heldagar på raken. Dvs.... massa långsamma engelsmän i vägen. Men man får nog körtid så det räcker.
Sen blir det ju såklart en resa i höst också. Minst.
Samuel Silverudd | Team GMBH Rennsport
-
- Legend!
- Kontakt:
-
- Legend!
- Kontakt:
Daniel Magnusson skrev:Är det bara därför?BOB skrev:om ekonomin tillåter så är jag på också för att det inte bara ska vara bmw![]()
ja.. köra bil är ju så tråkigt... och den där ringen verkar ju vara bland den tråkigaste asfalten som finns i världen.... och bara för att få upp lite jämnvikt här i världen så att inte dom små japanerna ska känna sig diskriminerade så offrar jag mig..
![:D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Robert Gustafsson
-
- Klubbordförande
-
- Legend!
- Kontakt:
-
- Klubbordförande
Du behöver inte vara orolig, du lär ju köra ifrån mig iallfall!kardanaxel skrev:Haha! Jo jag har hört det innan, "kunde Daniel åka med den bilen så..."![]()
Det går säkert bra! Ska bara se över typ hela bilen först då..! En tempmätare kan ju tillexempel vara bra att ha...
![:wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Andreas Welin
Äger en Bmw, kör en Volvo
Äger en Bmw, kör en Volvo
-
- Klubbordförande
Nu var det väl inte det jag var orolig överAndo skrev:Du behöver inte vara orolig, du lär ju köra ifrån mig iallfall!kardanaxel skrev:Haha! Jo jag har hört det innan, "kunde Daniel åka med den bilen så..."![]()
Det går säkert bra! Ska bara se över typ hela bilen först då..! En tempmätare kan ju tillexempel vara bra att ha...
![:mhihi:](./images/smilies/mhihi.gif)
![:wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Tänkte mest på om någon skit ger sig när man ligger på autobahn... Men man är ju ett gäng så det löser sig nog!
/Axel Byrmo
-------------------------------------------
Har haft ett fordon med 1hk / kg!!![:hey:](./images/smilies/icon23.gif)
Har haft ett fordon med 1hk / kg!!
![:hey:](./images/smilies/icon23.gif)
-
- Legend!
- Kontakt:
Den skall vara blå, för sjutton gubbar...Daniel Magnusson skrev:Tänk en orangemetallic Speedster som det står Maccan på regskylten, på samma plats...Maccan skrev:Den är ju jägarns snygg den där bilen....
...eller är det miljön som förstärker dess skönhet?När åker vi och hämtar den?
När?
Ja, du...
...idag kan jag inte, och i helgen skall jag fara till Skellefte, och nästa vecka blir tajt. Så det blir nog inte denna sidan midsommmar.
-
- Legend!
- Kontakt:
Men Vi åker i sommar då? Jag åker ju ner i början av sommaren. Ska jag ta hem nån åt dig?Maccan skrev:Den skall vara blå, för sjutton gubbar...
När?
Ja, du...
...idag kan jag inte, och i helgen skall jag fara till Skellefte, och nästa vecka blir tajt. Så det blir nog inte denna sidan midsommmar.
![:D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
För Maccan i tiden.
Team GMBH Rennsport
Team GMBH Rennsport
-
- Legend!
- Kontakt:
Kan inte vi åka i ett avservärt lugnare tempo tillsammans du å jag? Så kan de där rike pajkarna med värstingar hålla fullt om de vill.....Annars får man väl åka snåle på någon snäll.kardanaxel skrev:Jag är på! Jag åker med min go-cart... eller inte...
Vilka datum innebär det?
Frågan är ju om man vågar sätta sig i en E30 ner utan att bli idiotförklarad...Får tigga skjuts annars!
-
- Klubbordförande
Jo, det skulle ju funka! I sverige hänger vi väl med dom men när autobahn kommer så är det bara å säga adjö... Så det kan jag ställa på!Sturesson skrev:Kan inte vi åka i ett avservärt lugnare tempo tillsammans du å jag? Så kan de där rike pajkarna med värstingar hålla fullt om de vill.....Annars får man väl åka snåle på någon snäll.kardanaxel skrev:Jag är på! Jag åker med min go-cart... eller inte...
Vilka datum innebär det?
Frågan är ju om man vågar sätta sig i en E30 ner utan att bli idiotförklarad...Får tigga skjuts annars!
![:cheers:](./images/smilies/beerchug.gif)
![:o](./images/smilies/icon_eek.gif)
![:biggrin:](./images/smilies/biglaugh.gif)
/Axel Byrmo
Har haft ett fordon med 1hk / kg!!![:hey:](./images/smilies/icon23.gif)
Har haft ett fordon med 1hk / kg!!
![:hey:](./images/smilies/icon23.gif)