Dåså! Då äre bara o införskaffa dig mängder med dämpmattor från Mekonomen o ljudisolera!RFC Roger skrev:Alla förslag som innehåller Volvo P1800 & V8 är välkomna. Och som kostar runt 100 papp

Adios!

Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
Dåså! Då äre bara o införskaffa dig mängder med dämpmattor från Mekonomen o ljudisolera!RFC Roger skrev:Alla förslag som innehåller Volvo P1800 & V8 är välkomna. Och som kostar runt 100 papp
Jag ska verkligen jobba för att komma ner på Malmby med E21an. De vore så grymt skoj! Skillnaden på dig o mig är väl att jag kommer med bilen på släp!RFC Roger skrev:Ja, nu börjar du fatta galoppen!Har köpt biltemas dämpmattor, de var tyngre. Tänkte också byta bakljus, de andra blev ut-tittade av så många trafikanter...
![]()
Finns det skuggan av en chans att några norrisar kan dyka upp på en träff ex i Strängnäs vore det "sketaskôj" som vi säger här.
Ni som är kunniga på skoter, vad ska man köpa om man vill ha en värsting?
Absolut ska ja kika förbi! Jag ringer dig i em!Peter Johansson skrev:Nicke!!
Du måste komma till mig och kika på FK prylarna. Jag tror att du kommer gilla dom. Smutta prylar, TÜV papper med också
Sedan så såg toppen helt okej ut. Är ju mycket jobb med den. Får droga mig på kaffe och köra hårt med slipen nu dom få tillfällena som ges.
Du kan få köpa den, ärligt talat!142 tixer skrev:du har inte tänkt sälja din intercooler billigt till mej
diggar dit bygge grymt mycket
Den minsta säger dom räcker till 600hk. 1000hk på gatan ska väl min vara god för, men de är bara nåt jag hört, ingen större faktaklump så! Men 800hk tror ja den orkar med!142 tixer skrev:jasså du ska ha mindre... dom minsta av den varianten räcker alltså ganska långt, kanske iaf för mina 300-350hk?
klart du msåte få igång den snart...du har ju typ allt färdigt ju![]()
en annan satte kapen i mina nylackade innerskärmar för att rymma grenrör