Ja, fatta vad gött det är!! Första snön för mig... Var ute en sväng med 325:an igår kväll då det började komma. Hur roligt som helst Släppte på fyran i 60 och
Tyvär så har jag ju inte fått igång min riktiga vinterbil än. Men vänta du Ando, Jag har en 528:a jag med nu dock något risigare än din...
Körde det första med rätthjulsdrift och snö i lördags typ. Och snuddade ett staket... Men det var grymt roligt! Är det hyfsat halt fram till mars-april nån gång var det värt varenda öre på 360:n. Och det var ingen fara med staketet. Det gick hur långsamt som helst, och staketet i fråga var gort av gjutjärn eller nåt. Dock körde en kompis ner ett trästaket igår så en stolpe knäcktes.
Alexander Widell
BMW 135i -12
BMW 325i -88
BMW 325iX -86
Opel Kadett Coupé -75
Honda XR500R -82
o subban har stått på bockar sen i måndags för att hjulen ligger nere på Preem för att få på vintersulorna och ja får dom inte fören i morgon!!! Den står i garaget och bara väntar på att få ut i snön.
kardanaxel skrev:Ja, fatta vad gött det är!! Första snön för mig... Var ute en sväng med 325:an igår kväll då det började komma. Hur roligt som helst Släppte på fyran i 60 och
Tyvär så har jag ju inte fått igång min riktiga vinterbil än. Men vänta du Ando, Jag har en 528:a jag med nu dock något risigare än din...
Visst är det gött med 528
Får hoppas att det blir lite kallt iår, så man kan köra på isarna...
Får hoppas att det blir lite kallt iår, så man kan köra på isarna...
Nu kan jag tyvär inte bekräfta det än. Men den gör sig bra på gräsmattan i alla fall Jag har bara haft igång den en gång å då började typ halva gräsmattan att brinna... Men jag ska göra några försök till för det vore ju så gött att ha den i vinter!! Men krånglar den för mycket så blir den donator till 02:an i stället
Is får vi verkligen be om Men då är det 325:an med rally däck som ska plågas
Vi har ca 1dm här i Umeå nu! Och ja måste säga att en BMW 525i E34 är fin att sladda med! Går att hålla låååånga härliga ställ med den! Än om vägen är rak!
Adios!
Opel Ascona B -78
Volvo V70 2,4d -08
VW Passat 1.8T -02
VW Typ 1 -72
Det har ju blivit ett antal omvägar från jobbet de sista dagarna.
Just nu står min Sportive -92 totalt igenfrusen, men då går det ju åka gött med Mv6:an också.
Kom hem idag efter ett gäng dagar i sthlm och nu snöade de även hemma. E28:an verkar go o sladda med. Har tyvärr inte hunnit pröva så mycket än. Trots ja bara har 2.7mil till jobbet är de precis snötomt här...