- Skriv tydliga rubriker.
- Håll dig till ämnet, trådar som spårar ur kommer att låsas. Vill du byta ämne, starta då istället en ny tråd.
- Onödiga inlägg som inte säger något, t.ex. enbart smileys eller dylikt, är ej tillåtna.
- Personangrepp är självklart inte tillåtna. Om någon upprepat gör angrepp på person kommer den att bli avstängd från forumet.
- Har du och någon annan skilda åsikter som riskerar att spåra ur i smutskastning, lös då detta genom PM (privata meddelanden) eller via email, så slipper andra som besöker forumet detta.
- Alla inlägg skall följa svensk lag, och ej innehålla rasistiskt eller på annat sätt olagligt material.
- Vårda ditt språk, svordomar och dylikt är ej tillåtet.
- Politiska diskussioner är ej tillåtna, eftersom det då lätt blir smutskastning.
- Fullständigt namn rekomenderas starkt (kan bli tvång) i antingen inloggningsnamn eller i signatur.
Regler för forumet.
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
Regler för forumet.
Lite regler för allas trevnad.
Senast redigerad av 5 danne, redigerad totalt 17 gång.
[Daniel Lindmark]
"Ovanstående skall ses som skarp ironi,
jag menar aldrig vad jag säger.
Fast ibland kanske jag gör det..."
"Ovanstående skall ses som skarp ironi,
jag menar aldrig vad jag säger.
Fast ibland kanske jag gör det..."
Jag skulle bara påminna alla en gång till om att skriva tydligare rubriker till nya trådar!!
(jag vill inte ändra alla i efterhand... :) )
Exempel:
"Anderstorp" räcker oftast inte.
Antingen: "Eftersnack Anderstorp" "Inför bankörningen på Anderstorp" , "Vem var du med den fula opeln på Anderstorp" mm mm
"Sporluftfilter"
Bör kanske vara: "Hur rengör man ett sportluftfilter?"
"Toyota"
Bör vara: "Vem säljer trim till Toyota"
Är alla med på detta? Skriv tydligt vad tråden innehåller, gärna mer än ett ord som rubrik.
(jag vill inte ändra alla i efterhand... :) )
Exempel:
"Anderstorp" räcker oftast inte.
Antingen: "Eftersnack Anderstorp" "Inför bankörningen på Anderstorp" , "Vem var du med den fula opeln på Anderstorp" mm mm
"Sporluftfilter"
Bör kanske vara: "Hur rengör man ett sportluftfilter?"
"Toyota"
Bör vara: "Vem säljer trim till Toyota"
Är alla med på detta? Skriv tydligt vad tråden innehåller, gärna mer än ett ord som rubrik.