Jag är rätt imponerad av din tid ändå i förhållande till dom andra. Hade du gatdäck?kardanaxel skrev:Ursäkt:
Jag hade ju kommit in i ett gött flyt och hade garanterat plockat ett antal sekunder på nästa runda om inte någon hade anlagt en damm med stängsel precis jämte banan...![]()
Uråsa sön 7 aug
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
Andreas Welin
Äger en Bmw, kör en Volvo
Äger en Bmw, kör en Volvo
-
- Snubben som nästan bara läser
Tack för provrundorna. Mycket bra lagd bana med lagom flyt. Förvånsvärt halt för att vara Uråsa. Satte iallafall snabbaste förstatid, och körde bara två vändor, så ett par tre rundor till så hade jag nog kommit ner runt 1.30. Dom två, tre snabbaste ska man inte åka ifrån med en Miata...
Återkommer gärna och kör en heldag nästa gång.
Återkommer gärna och kör en heldag nästa gång.

Miata -91 /Kompressor mm
Ursäkt och ursäkt, min tid var antagligen resultatet på en feltryckning av tidtagaren eller också ett bevis på att bilen är snabbare än mig eftersom jag aldrig lyckades på till en lika snabb repa igen. Men jag skall på det igen, lita på det. Personliga rekord är ju till för att slås.
Fredrik Liljenberg
En brandgul Speedster
En brandgul Speedster
-
- Normal postare
- Kontakt:
-
- Klubbordförande
Ja, det hade jag. Yokohama A 539... rätt hyfsade tror jag, har tyvärr inget att jämföra med (om man inte räknar med burndäcken då förståss... )Ando skrev:Jag är rätt imponerad av din tid ändå i förhållande till dom andra. Hade du gatdäck?kardanaxel skrev:Ursäkt:
Jag hade ju kommit in i ett gött flyt och hade garanterat plockat ett antal sekunder på nästa runda om inte någon hade anlagt en damm med stängsel precis jämte banan...![]()
/Axel Byrmo
-------------------------------------------
Har haft ett fordon med 1hk / kg!!
-------------------------------------------
Har haft ett fordon med 1hk / kg!!

Bortförklaring: Omegan är inte riktigt i samma form som den var för ett par år sen, åldern börjar märkas av nu. Snart 32 000 mil på mätaren, bling-fälgar och bonnlurk bakom ratten ger inga låga tider.
Bättre att stå och hänga i depån och ljuga om hur snabb Rekorden kommer att bli istället...
Bättre att stå och hänga i depån och ljuga om hur snabb Rekorden kommer att bli istället...

Anders Karlsson
Opel Commodore 3,0 24V -77, konbaneglidare
Opel Rekord -69, motorlös bandräpare
Opel Commodore 3,0 24V -77, konbaneglidare
Opel Rekord -69, motorlös bandräpare