Va å körde på anderstorp igår med M5:an på hela banan Calle Rosenblad å Jens Edman va där också å körde. Calle körde en 9-3 viggen å Jens en S60 T5, gissa om dom fick pisk eller hehe... Körde 5.5 mil i sträck (med ett kort depåstopp) Körde max hela tiden och märkte inte en tendens till att bil eller bromsar blev sämre. Tvärtom... Det va även en en Ferrari 360 F1 och två nya porschar på banan. Porscharna va inga problem å hänga av, men Ferrarin, ojojoj va den gick å växlade fort med F1 lådan. Men det va ändå ganska jämnt faktiskt, men så fick man köra som en blå också. Längtar till nästa gång
BMW M3 E30 - BMW 530D F10 - ALPINA B3 2,7 CAB Replica - BMW Z4M Coupé
Lotus Samuel skrev:
Va å körde på anderstorp igår med M5:an på hela banan Calle Rosenblad å Jens Edman va där också å körde. Calle körde en 9-3 viggen å Jens en S60 T5, gissa om dom fick pisk eller hehe... Körde 5.5 mil i sträck (med ett kort depåstopp) Körde max hela tiden och märkte inte en tendens till att bil eller bromsar blev sämre. Tvärtom... Det va även en en Ferrari 360 F1 och två nya porschar på banan. Porscharna va inga problem å hänga av, men Ferrarin, ojojoj va den gick å växlade fort med F1 lådan. Men det va ändå ganska jämnt faktiskt, men så fick man köra som en blå också. Längtar till nästa gång
Jens Edman bor i en fin stad tycker jag...........
Han bor i Kristianstad
Det gör ju jag också
Detta låter ju verkligen skitkul Samuel och ja, jag undrar också vad du gjorde där samtidigt som dom? Var det en slump eller?
Hur mycket drog M5:an i bensinförbrukning?
Men det är ju klart att skall man ha kul så får det ju kosta.
Nä det va ingen slump, fick en inbjudan till företaget å komma å testa bilen å då skulle Calle å Rikard Rydell va där så man kunde åka med dom å sen skulle dom snacka på kvällen sen. Tyvärr kunde inte rydell komma Men det va kul ändå.
Gick åt 40 liter inkl. ditresan. så säg minst 30 liter på banan, 30/5mil = 6liter/milen =) Gött..
BMW M3 E30 - BMW 530D F10 - ALPINA B3 2,7 CAB Replica - BMW Z4M Coupé
Jag skulle verkligen vilja testa att köra på bana så att man får köra av sig lite. Man skulle fått tag i en billig Honda med V-tec maskin som man bara hade plågat på bana. Frugan tillåter inte att jag kör med S70:n på bana
Jag kanske får åka med i din bil Samuel nästa gång vi hyr en bana?
Men Mae.. din kvinna vet väl inte om du kör på banan eller inte? Eller är hon en sån där bra tjej som följer med och stöttar sin man i hans intressen? Fast då hade du nog fått köra... Du behöver inte ha dåligt samvete för att du inte säger det till henne. Vi ska inte skvallra och sen kan du ju säga att vi hotade dig till att köra. Annars kan du säga att det är mer ekonomi i att köra med volvon än att köpa en bil till och att du "känner" den bättre så att risken att åka av blir betydligt mindre
Oroa dig inte detta löser vi..
Jag hoppas att du kör fortare på banan än vad du gjorde med 740:n på konbanan.
Vilken snigelfart du hade. Fast det är ju klart, 740:n var väl inget fartvidunder direkt?
Tacka vet jag Lotus Samuel som ger järnet med sina bilar.
Jag hoppas att du kör fortare på banan än vad du gjorde med 740:n på konbanan.
Vilken snigelfart du hade. Fast det är ju klart, 740:n var väl inget fartvidunder direkt?
Tacka vet jag Lotus Samuel som ger järnet med sina bilar.