I kepsen tycker jag.... Men jag är ju ingen kepakille ju! Jag får väl ha den liggandes lite snyggt i hatthyllan på 780:n istället. Till höger om hatten och käppen...
Ingen skinnkeps i alla fall, men en " One size fits all" rockar ju!
Men samma typsnitt som på klistermärket och skylthållarna, fast mindre naturligtvis och så kan man ha ringarna bak.
Skulle va snyggt om den e i så där härligt blodröd kulör som här på sidan.
Förslaget med rött tycker jag är väldigt bra. Lite ovanligare än svart. o sen ha han loga fram eller bak. Den ska ju egentligen vara ganska liten så att folk måste gå fram för o se vad det står o då kan man ju prata samtidigt...
Jag fattar inte varför allt skall vara på baksidan?
När man pratar med folk så är det ju framsidan som man visar och inte baksidan.
När jag har pratat med folk om klubben så har jag fått vända ryggen till för att visa klubbnamnet. Irreterande!
Min personliga åsikt är att man skall kunna se namnet helst både på framsidan och baksidan men måste jag välja så tar jag framsidan.
Kepsen ska vara svart. Loggan ska vara silver. Loggan ska börja vid vänsterkanten, snett ovanför skärmens fäste. För att sen fortsätta bakåt motsols (vänster) till remmens fäste. Så tycker jag och om ingen förstår hur jag menar kan vi ta det någon annan gång.
Sturesson skrev:
Kepsen ska vara svart. Loggan ska vara silver. Loggan ska börja vid vänsterkanten, snett ovanför skärmens fäste. För att sen fortsätta bakåt motsols (vänster) till remmens fäste. Så tycker jag och om ingen förstår hur jag menar kan vi ta det någon annan gång.
Är det inte bra om man e konsekvent och kör med Vinrött och silver?
Då känner ju alla igen sig när de kommer in på sidan...
Sen håller jag med om att namnet ska va fram, men som sagt bak kan vi ha ringarna som växer, det håller.
Den ska, enligt mej ha den röda färgen som på hemsidan så ska det på framsidan stå, det är ju självklart, ATTITUDE MOTORCLUB i en lång "remsa". Det ska va en sk. "one size fits all", dvs. en med kardborrband där bak där det är broderat www.attitudemotorclub.com.
Eftersom några snodde min skitsnygga nike-kepa (dom snodde för övrigt min adidas-kepa som var ännu snyggare),fast dom har ändå inte snott min snyggaste kepa ännu, nämligen BMW-kepan som jag använder nu eftersom jag inte har nån annan.Nu vill jag bara säga en sak till, JAG VILL HA EN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!