Volvo V70 Projekt (Nya bilder 05-06-04)
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
Har ännu inte hunnit montera dom nya fälgarna. Har haft så oerhört mycket att göra.
När jag ska ställa ut på Emmaboda på lördag så ska jag i alla fall ha 18" hjulen.
Jag har haft bilen på rekond och jag kan säga att den är superblank nu.
Idag så har jag även monterat mina nylackade stänkskydd (fram och bak) och min V90 torkararm.
Blev mycket snyggt!
När jag ska ställa ut på Emmaboda på lördag så ska jag i alla fall ha 18" hjulen.
Idag så har jag även monterat mina nylackade stänkskydd (fram och bak) och min V90 torkararm.
Blev mycket snyggt!
Vill oxå ha en sån arm....vad fick du ge???Mae skrev:Har ännu inte hunnit montera dom nya fälgarna. Har haft så oerhört mycket att göra.
Blev mycket snyggt!
Det var inga stora pengar.
300-400:- tror jag att det var.
Senast redigerad av 1 Mae, redigerad totalt 2 gånger.
De va ju inte farligt...Blev ju kalas!!!!Mae skrev:Det var inga stora pengar.
Här är två bilder från Emmaboda:
http://e.domaindlx.com/2sic/P1010042.JPG
http://e.domaindlx.com/2sic/P1010043.JPG
Nej det gör det inte. Du måste ha torkarbladet till V90 också.jernis skrev:Jajjemänn.....torkarbladet ??passar inte det som jag har sitter på???Mae skrev:Kul!jernis skrev:Ringde Volvo direkt å beställde en sån...
Beställde du även den lilla kåpan som sitter över muttern?
Det är ju en torkararm med kåpa sedan så är det en liten kåpa samt ett torkarblad.
Torkarbladet tror jag inte att du behöver beställa. Det brukar dom ha hemma,
Ok.. Konstigt att han inte sa det då jag beställde...Mae skrev:Nej det gör det inte. Du måste ha torkarbladet till V90 också.jernis skrev:Jajjemänn.....torkarbladet ??passar inte det som jag har sitter på???Mae skrev: Kul!
Beställde du även den lilla kåpan som sitter över muttern?
Det är ju en torkararm med kåpa sedan så är det en liten kåpa samt ett torkarblad.
Torkarbladet tror jag inte att du behöver beställa. Det brukar dom ha hemma,