En dag på strippen i Piteå.
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
En dag på strippen i Piteå.
Vilka kommer, ska Attitude ha ngn slags monter och får man stå där med morsans bil i så fall? (Jag bet alla räningar och rep)
Kjelle
p.s. tror att det är den 11/6 d.s.
Kjelle
p.s. tror att det är den 11/6 d.s.
-
- Gör inte annat än skriver...
- Kontakt:
Någon monter tror jag inte på, eller jag tror på de men hur vi genomför det hela har jag inte i huvet nu! Har bara försökt en gång att nå Bilsport kring de där, men måste prata ihop mig med min kompanjon angående detta. Men vi kommer åka dit ett helt gäng iaf!
11/6 stämmer MYCKET bra!
Adios!
11/6 stämmer MYCKET bra!
Adios!
Opel Ascona B -78
Volvo V70 2,4d -08
VW Passat 1.8T -02
VW Typ 1 -72
Volvo V70 2,4d -08
VW Passat 1.8T -02
VW Typ 1 -72
-
- Normal postare
piteå
Jag kommer troligen att åka dit, dock i en Volvo
Fredde / Piteå
Fredde / Piteå
Jag räknar med att åka, antingen med någon annan eller med hjälp av komfortabel 9000 eller 9-5'a, så det går bra att lifta med mig om inte jag också liftar med brorsan din förstås...Gti Mange skrev:Jag kommer "kruza" dit med 240:in tror jag inte...utan kommer nog att lifta med brorsan, om han far?
Mvh
André
-
- Normal postare
Jag ska då visa upp bilen.....stillastående ......o fler färgad men men,ser det som en plikt....osså får man ju gratis inträde(tror jag?!)osså får man ju se andra fräna kärror.
Om nu Sune kommer så kanske man ska skippa det hela . Var ganska less på hans uppvisning redan förra året(Midnight):-? Han borde hitta på nå nytt,som att köra på bakhjulet.......därifrån(nää nu var jag taskig )
Syns i Pite rå´!
Om nu Sune kommer så kanske man ska skippa det hela . Var ganska less på hans uppvisning redan förra året(Midnight):-? Han borde hitta på nå nytt,som att köra på bakhjulet.......därifrån(nää nu var jag taskig )
Syns i Pite rå´!
/Glenn - Ume´
Re: piteå
Is there A N Y other way?931Melander skrev:Jag kommer troligen att åka dit, dock i en Volvo
Fredde / Piteå
-
- Normal postare
På en sådan aktivitet skulle jag föredra Porschen!Kjell Ställ skrev:Is there A N Y other way?931Melander skrev:Jag kommer troligen att åka dit, dock i en Volvo
Fredde / Piteå
Tänk på att det är ju FET-cruising på Sundsgatan på kvällen också.931Melander skrev:På en sådan aktivitet skulle jag föredra Porschen!Kjell Ställ skrev:Is there A N Y other way?931Melander skrev:Jag kommer troligen att åka dit, dock i en Volvo
Fredde / Piteå
-
- Normal postare
Vad gör man? Jag får ragga upp någon att åka med!Kjell Ställ skrev:Tänk på att det är ju FET-cruising på Sundsgatan på kvällen också.
Senast redigerad av 1 931Melander, redigerad totalt 18 gånger.
Men Glenn... Sådant vore nästan förbjudet...whitewheels skrev:Jag ska då visa upp bilen.....stillastående ......o fler färgad men men,ser det som en plikt....osså får man ju gratis inträde(tror jag?!)osså får man ju se andra fräna kärror.
Syns i Pite rå´!
Men om du ska stå där och visa upp så borde du ju ha en lite större attitude dekal
SES!
-
- Gör inte annat än skriver...
- Kontakt:
-
- Normal postare
jag har ju en plats ledig. 500 spänn så är kvällen räddad för dig...931Melander skrev:Vad gör man? Jag får ragga upp någon att åka med!Kjell Ställ skrev:Tänk på att det är ju FET-cruising på Sundsgatan på kvällen också.
Vet ngn om det blir Finnträsk?