Nya medlemmar?
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
Nya medlemmar?
Blev det några nya medlemmar på Elmia?
Hur många är vi just nu?
Hade varit kul att ha en medlemsräknare på hemsidan.
Antal medlemmar just nu: xxx st
Vad tycker ni andra?
Hur många är vi just nu?
Vad tycker ni andra?
-
- Legend!
- Kontakt:
Nya medlemmar?
Sitter i frankrike nu (gött) så jag har ingen lista att kolla på men gissar på nästan 400 medlemmar efter mässan.Mae skrev: Blev det några nya medlemmar på Elmia?
Hur många är vi just nu?
Vad tycker ni andra?
Medlemsräknare på hemsidan va en mycket bra idé, det får vi fixa.
BMW M3 E30 - BMW 530D F10 - ALPINA B3 2,7 CAB Replica - BMW Z4M Coupé
Nya medlemmar?
Man har sina ljusa stunder ibland.....Lotus Samuel skrev:Sitter i frankrike nu (gött) så jag har ingen lista att kolla på men gissar på nästan 400 medlemmar efter mässan.Mae skrev: Blev det några nya medlemmar på Elmia?
Hur många är vi just nu?
Vad tycker ni andra?
Medlemsräknare på hemsidan va en mycket bra idé, det får vi fixa.

Vad gör du i frankrike? Är det med jobbet eller?
Om det va kul på mässan?! Självklart!
Jag gick runt och små log hela tiden åt alla raggarwanebes i 17års åldern. Frenetiskt framodlade polisonger och med tuffa tygmärken på den obligatoriska jeansvästen, så som Puch och en Opel logga. Inget ont om Opel, men ändå...
Men brudar som trånade va det ganska ont om. Hade väl inte förväntat mig det heller, (sen va de ju inte därför jag va där) sen dom som va där kanske inte riktigt va min stil. *rysning*

Men brudar som trånade va det ganska ont om. Hade väl inte förväntat mig det heller, (sen va de ju inte därför jag va där) sen dom som va där kanske inte riktigt va min stil. *rysning*
MDS brudarna då? Föll dom inte dig i smaken.......inte för jag tittade på dom. Jag är ju gift.Sturesson skrev: Om det va kul på mässan?! Självklart!Jag gick runt och små log hela tiden åt alla raggarwanebes i 17års åldern. Frenetiskt framodlade polisonger och med tuffa tygmärken på den obligatoriska jeansvästen, så som Puch och en Opel logga. Inget ont om Opel, men ändå...
![]()

Killarna som var med mig tyckte att tjejerna i TPC var fina. Inte för jag tittade på dom heller!!

-
- Legend!
- Kontakt:
MDS brudarna?? Vilka va de? Menar du dom med extremt små tyglappar på kroppen, miss U-leende och bröst som inte påverkas av tyngdlagen? Isåfall såg jag dom!! Men jag trodde dom gjorde reklam för hönsnät och plasticpadding.
allts INGET för mig... TPC vet jag inte om dom hade några. Pratade mest med deras kassör när jag va där...
Mae, de e kvalite' man ska ha.

De e rätt Sturesson. Kvalite skall det va. Inte sån där massa fusk.Sturesson skrev: MDS brudarna?? Vilka va de? Menar du dom med extremt små tyglappar på kroppen, miss U-leende och bröst som inte påverkas av tyngdlagen? Isåfall såg jag dom!! Men jag trodde dom gjorde reklam för hönsnät och plasticpadding.![]()
![]()
![]()
![]()
allts INGET för mig... TPC vet jag inte om dom hade några. Pratade mest med deras kassör när jag va där...
Sedan så kan ju du dra dina egna slutsater om det där.......