Mae skrev:Igår så monterade jag och min kompis Samuel R-spoilern.
Det blev skitbra!
Sedan så åkte 18" hjulen på i bara farten.
Bilen blev otroligt snygg!
Jag ska lägga upp bilder när jag kommer hem.
Du skulla gjort som jag ..köpt en äkta "R" så hade du inte behövt slänga på en massa grejer efteråt.. he he..
Det blev skitbra!
Du skulla gjort som jag ..köpt en äkta "R" så hade du inte behövt slänga på en massa grejer efteråt.. he he..
Jovisst det kunde jag väl gjort men då hade jag fått slanta upp med en hel del tusenlappar till.
Visst kunde man köpt en importerad V70 R asbilligt med "endast 13.000 mil" på mätaren typ.
Min bil är svensksåld.
Dessutom så är försäkringspremien på en 2.5T betydligt billigare än på en R.
Det blev skitbra!
Jovisst det kunde jag väl gjort men då hade jag fått slanta upp med en hel del tusenlappar till.
Visst kunde man köpt en importerad V70 R asbilligt med "endast 13.000 mil" på mätaren typ.
Min bil är svensksåld.
Dessutom så är försäkringspremien på en 2.5T betydligt billigare än på en R.
Min V70 R AWD är oxå svensksåld.ca 14000mil.. försäkring kostar ju en den iof...men så e det ju GPS org. å lucka å en massa annat godis...Hur som helst e det en ruskigt rolig bil spec. på isbanor...
Tackar...
Jo då planer: Chip 3" downpipe med räjskatt å spottfilter..siktar på ca 320hk..borde inte va helt orimmligt..
E inte klar på vem som ska få "massera" bilen..Pendlar mellan Turbocenter (stockholm) eller..MTE (stockholm)..Bilder kommer på operationen...
Tackar...
Jo då planer: Chip 3" downpipe med räjskatt å spottfilter..siktar på ca 320hk..borde inte va helt orimmligt..
E inte klar på vem som ska få "massera" bilen..Pendlar mellan Turbocenter (stockholm) eller..MTE (stockholm)..Bilder kommer på operationen...