Min bil luktar ständigt bensin och idag märkte jag att de var väldigt rent o fint vid spridaren närmast torpedväggen. Är de vanligt att spridaren läcker utåt så??? Känns ju mer troligt att de är slangen där annars. Den som satt var vävd. Är de mycket tryck i dem så man måste ha en vävd eller får de med en vanlig bensingummislang?
Sen är mitt helljuse extrem slött att slå på när det är kallt. Flera sekunder första gången och sen kanske det tar 0.5-1s därefter.. Provade att byta relä men det gick lika slött för det. Vad kan de vara då?
E30 problem
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
E30 problem
David Vindlycke
Yamaha wr 400f
Bmw 318 E46 -03
-
- Normal postare
slangen var kass.
men har som sagt bytt relä till heljuset. Det är verkligen tokslött när man slår på det för första gången när de är kallt. Tog nog 10 sekunder nu nästan när ja var ute nyss. Dock om man 'ljustutar så reagerar det med en gång. Går det inte på samma relä???
men har som sagt bytt relä till heljuset. Det är verkligen tokslött när man slår på det för första gången när de är kallt. Tog nog 10 sekunder nu nästan när ja var ute nyss. Dock om man 'ljustutar så reagerar det med en gång. Går det inte på samma relä???
David Vindlycke
Yamaha wr 400f
Bmw 318 E46 -03