Discavery Channel visade drifting.

Allt som INTE handlar om bilar, mc, mm.

Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen

Anders Eldehage
Megapostare!

Discavery Channel visade drifting.

Inlägg av Anders Eldehage »

I lördags kväll så visade Discavery (vet att det är felstavat men ser inte var det är det) Channel drifting på TV. Jätte fränt!!!

Fast jag förstår inte en sak. Samuel Hubinette (eller hur det stavs) körde en Toyota Supra. Ingen Viper. Om det var utagningen till allt så körde han ju en 350Z har jag för mig. Nån som kan hjälpa mig att förstå det hela???
Fordon: Skoda Octavia 00:a med 75 hk och två sittastill stolar!
Emmaljunga Scooter 05:a Med ratt och sekvensiell låda! Emmaljunga Duo Edge 04:a!
Nicke Nyman
Gör inte annat än skriver...
Kontakt:

Re: Discavery Channel visade drifting.

Inlägg av Nicke Nyman »

MrOctavia skrev:I lördags kväll så visade Discavery (vet att det är felstavat men ser inte var det är det) Channel drifting på TV. Jätte fränt!!!

Fast jag förstår inte en sak. Samuel Hubinette (eller hur det stavs) körde en Toyota Supra. Ingen Viper. Om det var utagningen till allt så körde han ju en 350Z har jag för mig. Nån som kan hjälpa mig att förstå det hela???
Han körde uttagningen med en 350Z o visade vart skåpet skulle stå. Varför han åka supra vet jag inte!

Adios! 8)
Opel Ascona B -78
Volvo V70 2,4d -08
VW Passat 1.8T -02
VW Typ 1 -72
whitewheels
Normal postare

Inlägg av whitewheels »

Asså ,vad jag förstår så var detta(gamlal) program från året dessförinnan. USA hade då ännu inte ett mästerskap utan det kom till 2004.
Gå in o läs repotaget på sportbilen.se(sök själva), där står det lite mer hur det hela ligger till.

Always sideways :nono: ......... :roll:
/Glenn - Ume´
Anders Eldehage
Megapostare!

Inlägg av Anders Eldehage »

Tack för upplysningen.

Jag ska läsa det ikväll.
Fordon: Skoda Octavia 00:a med 75 hk och två sittastill stolar!
Emmaljunga Scooter 05:a Med ratt och sekvensiell låda! Emmaljunga Duo Edge 04:a!
Skriv svar