Jag bor utanför Finspång, (utanför Norrköping) i Östergötland. Om det nu är nån som vet var det ligger nånstans...
Trevlig helg på er allihopa i alla fall...
Ja bor i åsenhöga, det undrar alla va de ligger...men de e inte så svårt att hitta faktiskt. För de ligger precis MITT I SKOGEN i småland, utanför gnosjö. Så om ni e i skogen nån gång så hälsa gärna på bland granar och tallar....
"If you are not living on the edge, you are taking up too much space" - No Fear
samuel skrev:
Ja bor i åsenhöga, det undrar alla va de ligger...men de e inte så svårt att hitta faktiskt. För de ligger precis MITT I SKOGEN i småland, utanför gnosjö. Så om ni e i skogen nån gång så hälsa gärna på bland granar och tallar....
Jag vet faktiskt var åsenhöga ligger... Har varit flera gånger faktiskt. Farmor bodde i Skarköp som ligger innan Marieholm sett från Åsenhöga.
!!!!!!!!!?????????? ?
Spättekaka (spiddekaoga) menar du eller?
[/quote]
Nej nej nej spätteklubben är en rikstäckande förening som när dom är tillräkligt många ska ställa sig på "gränsen" till Skåne ta sina spätt och hugga bort Skåne från Sverige för alltid
Bor förnärvarande utanför Värnamo i ett naturskönt område med utsikt över vidderna... Kommer från Forsheda, ska till Forsheda senare i mitt liv och har mitt hjärta i Forsheda. Tack för ordet.
CHNE skrev:
!!!!!!!!!?????????? ?
Spättekaka (spiddekaoga) menar du eller?
Nej nej nej spätteklubben är en rikstäckande förening som när dom är tillräkligt många ska ställa sig på "gränsen" till Skåne ta sina spätt och hugga bort Skåne från Sverige för alltid
[/quote]
På startlinjen på Ring Knutstorp i skåne..... ne, men nästan iaf, 1,5 mil därifrån i en håla som é så stor att det står VÄLKOMMEN TILL KVIDINGE på båda sidorna om skylten.