Nu börjar det dra ihop sig.!
Jag har presic bokat 6 st biljetter och sitter redan och längtar!
Är det någon mer som ska upp och titta?
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
Jonas, det är klart du ska komma upp! Det blir årets grejj det här.Jonas Öhman skrev:Jag börjar bli riktigt sugen. Om Daniel Carlsson får till en bra lösning blir det ju tre svenskar i riktiga WRC-bilar från respektive fabrik.
Vi bor i en liten stugby en bit ifrån sjävla rallyt. Det blir en del åkande men det funkar perfekt =).2(SiC) skrev: täntke bara kolla också, hur gör ni med boende ?
Dalle skrev:Vi bor i en liten stugby en bit ifrån sjävla rallyt. Det blir en del åkande men det funkar perfekt =).2(SiC) skrev: täntke bara kolla också, hur gör ni med boende ?
Tyvärr har tyskarna hittat stället oxå så stugorna tar snabbt slut. Detta året är dom slut för länge sen men bokar man nu så får man en till nästa år
Jag tror Tobias johansson kommer att placera sig bland dom bästa. Han kommer juh att köra subaru detta året.
http://aftonbladet.se/vss/sport/story/0 ... 05,00.html
Annars kan du göra som så många andra. slagga i bilen =). bara åka till sträckan ni ska på på morgonen och vips. ni får dom bästa platserna =).2(SiC) skrev: Okki, det har blivit lite vajsing me min bokning ! mailet har krånglat lite, så jag har inte kunnat maila me dom dära ! fast kanske ska få en stuga i alla fall.. tänkte bara kolla på alternativ även om man är ganska så sent ute... !
vill så gärna dit
Dalle skrev:Annars kan du göra som så många andra. slagga i bilen =). bara åka till sträckan ni ska på på morgonen och vips. ni får dom bästa platserna =).2(SiC) skrev: Okki, det har blivit lite vajsing me min bokning ! mailet har krånglat lite, så jag har inte kunnat maila me dom dära ! fast kanske ska få en stuga i alla fall.. tänkte bara kolla på alternativ även om man är ganska så sent ute... !
vill så gärna dit
Ska man dock till colins creast ska man nog vara där nån dag innan då det är många norrmän och galna svenska som sover i militärtält presic där.
Nån som har en videokamera att låna ut under svenska rallyt i Jkpg trakten?. jag lovar att vara rädd om den![]()
annars får jag väl ta o köpa en.
Det e klart du ska komma =).08an skrev:Vilka härliga bilder!!!
Ja vi får se hur allt klaffar, men har alltid velat åka på vinterrally, så förhoppningsvis kommer även jag, om än inte under hela rallyt.
En hoppfull
Dalle skrev:Japp, nu vart det klart att Daniel ska köra 206:an på svenska rallyt. Mer underhållning i skogen! =)