BADTRÄFF!! *Jiiiipppiiiiii*
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
-
- Gör inte annat än skriver...
- Kontakt:
Ville bara komma med lite mini info!
Samling för Umebor med omnejd 08:00 Intersport Mariedal. Dvs de STOOORA Intersport. 08:00 ska ALLA vara där, om inte, då missar ni skjutsen. Vi behöver 3bilar som rullar uppöver. Jag har en. Behövs alltså 2 till. Så, har du en bil över så säg till!
Samling 10:00-10:30 på Havsbadet i Piteå. Vi åker in till själva Piteå till 18:00 för att äta maaaaat där. Så, mellan badet och käket så hinner vi med en MASSA bilsnack o motorsnack o annat skvaller!
Kul att ni hänger på ni som gör de!
Ajöken!
Ps. Har du INTE skjuts, ring mig! 070-2403693
Samling för Umebor med omnejd 08:00 Intersport Mariedal. Dvs de STOOORA Intersport. 08:00 ska ALLA vara där, om inte, då missar ni skjutsen. Vi behöver 3bilar som rullar uppöver. Jag har en. Behövs alltså 2 till. Så, har du en bil över så säg till!
Samling 10:00-10:30 på Havsbadet i Piteå. Vi åker in till själva Piteå till 18:00 för att äta maaaaat där. Så, mellan badet och käket så hinner vi med en MASSA bilsnack o motorsnack o annat skvaller!
Kul att ni hänger på ni som gör de!
Ajöken!
Ps. Har du INTE skjuts, ring mig! 070-2403693
Opel Ascona B -78
Volvo V70 2,4d -08
VW Passat 1.8T -02
VW Typ 1 -72
Volvo V70 2,4d -08
VW Passat 1.8T -02
VW Typ 1 -72
-
- Kontakt:
-
- Normal postare
Restaurang ?
Vad blev det för restaurang?
Själv har jag ingen möjlighet att komma på badet, men jag duschar och kommer på middagen..
Kl. 18.00 ????
Fredrik Melander
Piteå
Själv har jag ingen möjlighet att komma på badet, men jag duschar och kommer på middagen..
Kl. 18.00 ????
Fredrik Melander
Piteå
Re: Restaurang ?
Hörde att det va en typ av Tjing Tjong restaurang... Vet inte va det va för namn på den, men K-marti vet.931Melander skrev:Vad blev det för restaurang?
Kl. 18.00 ????
Fredrik Melander
Piteå
Kul att du kommer, ta med dig ett helt gäng!
// Filip
det vart kina restaurangen i piteå.. hörde att de hade lite allt möjligt att välja mellan pizza, kina, all carte(hur de nu stavas)..Flate skrev:Vad vart det för spännande resturang då? Hoppas det inte vart nån jättedyr iaf man måste ju ha råd att handla julklappar . Nee det blir trevligt med lite bad, förresten Kjell ställ du ska inte ner ?
då vet ni alla.. inte för att ja hittar dit men nån annan kanske kan dirigera oss dit! =)
-
- Normal postare
Kina i Piteå
Är ni från stora staden Umeå?? Kina i Piteå, det finns ju flera kina restauranger i "lila" Piteå.
Förmodligen Pentryt eller Golden Dragon?
Ska bli kul att träffa Er.
Fredde
Fredde
Re: Kina i Piteå
hehe ok.. det stog på eniro att det bara fanns en kina.. lr på piteås hemsida.. den andra va en thai-restaurang.. men det är iaf golden dragon vi ska på.. det va den ja blev tipsad om iaf.. =)931Melander skrev:Är ni från stora staden Umeå?? Kina i Piteå, det finns ju flera kina restauranger i "lila" Piteå.
Fredde
så nu vet du det!
-
- Kontakt: