Medlemsansvarige?

Här kan du ställa frågor riktade direkt till styrelsen. Du måste vara registrerad som användare för att kunna skriva här.

Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen, Styrelse

Nicke Nyman
Gör inte annat än skriver...
Kontakt:

Medlemsansvarige?

Inlägg av Nicke Nyman »

Har han dött eller nåt?? Har skickat mail för över en månad sen utan att få svar, de är medlemmar som klagar till mig varför dom inte får nåt medlemskort eller knappt veta att dom är med i klubben, vad har hänt??

Ajöken! 8)
Opel Ascona B -78
Volvo V70 2,4d -08
VW Passat 1.8T -02
VW Typ 1 -72
nilz
Normal postare

Inlägg av nilz »

Ehhh vill inte verka gnällig men jag håller med....
de va månader sen jag betalade medlemsavgift och inte hört eller sett något..
om jag nu skulle vilja köra konbana på lördag... vem kan man övertala vid grinden att man faktiskt är medlem???????

nu kan jag inte köra på lördag men detta är ett problem som kanske andra har!!!!!!

m.v.h Nisse/Växjö
Maccan
Legend!
Kontakt:

Inlägg av Maccan »

Som medlem i styrelsen så kanske jag kan ge lite svar på vissa frågor...
Nu i sommartid så är det semester för många, så säkert även för medlemsansvarig. Detta är dock ingen ursäkt utan bara en liten förklaring till förseningen...
Vi har nyligen bytt ansvarig och det har inte börjat "flyta på" riktigt bra än.
Sedan samlas det lite nya medlemmar innan man gör utskick, p.g.a rent ekonomiska skäl.

Men vi kommer ta kontakt med ansvarig i frågan och försöka ställa allt till rätta.

Ni som har betalt medlemsavgiften, men inte fått medlemskortet hem, och ändå vill köra på en träff, så är ni givetvis välkomna ändå!

Vi ber om ursäkt för detta, och det dyka upp medlemskort innom en snar framtid.
Marcus Marklund

www.millway.se
Westerlind
Normal postare

medlemsansvarig

Inlägg av Westerlind »

Här är medlemsansvarige.

Så fort man mailat sitt intresse registrerar jag det i medlemslistan och den intresserade får ett mail om betalning. när betalning gjorts kontaktar kassören mig och detta registreras i medlemslistan. när det blivigt ett antal nya medlemmar beställs medlemskort av ordföranden. denna mannen går i giftastankar o har fullt upp med det. det har därför tagit ca 1mån innan korten kommit. då är vi alltså uppe ca 2mån. sedan skickas korten med dekal o välkomstbrev ut.
processen kommer förmodligen att skyndas på under hösten när ingen gifter sig eller har semester.

angående min mail så finns en mail på klubben johan.westerlind@attitudemotorclub.com
jag har dock ännu inte blivit tilldelad denna så de mail som skickas dit får jag aldrig.
Om det är någon som undrar vad som händer så maila mig på den tillfälliga adressen attitudemotorclub@hotmail.com

alltså, många inblandade ger vissa förseningar o jag får ta skiten.
lovar bättring i fortsättningen.

Mvh medlemsansvarig
TÖV medlem nr1
(Trollhättans Överladdade Vänner)
Samuel Lindkvist
Legend!
Kontakt:

Re: medlemsansvarig

Inlägg av Samuel Lindkvist »

Westerlind skrev: alltså, många inblandade ger vissa förseningar o jag får ta skiten.
Jag vet hur det är.
BMW M3 E30 - BMW 530D F10 - ALPINA B3 2,7 CAB Replica - BMW Z4M Coupé
Andreas
Lever här på forat...
Kontakt:

Inlägg av Andreas »

Lotus Samuel skrev:
Westerlind skrev: alltså, många inblandade ger vissa förseningar o jag får ta skiten.
Jag vet hur det är.
Jag med...
Andreas Ekslätt
Daniel Båge
Legend!
Kontakt:

Inlägg av Daniel Båge »

Andreas skrev:
Lotus Samuel skrev:
Jag vet hur det är.
Jag med...
:roll:
För Maccan i tiden.
Team GMBH Rennsport
Samuel S
Legend!
Kontakt:

Inlägg av Samuel S »

Jag ska bara gifta mej lite snabbt först, sen ska vi nog få detta att funka super ska ni se. Håll ut liiiite till bara.
Samuel Silverudd | Team GMBH Rennsport
Samuel Lindkvist
Legend!
Kontakt:

BMW Samuel skrev:Jag ska bara gifta mej lite snabbt först, sen ska vi nog få detta att funka super ska ni se. Håll ut liiiite till bara.
Hehe... kan vi inte reda ut detta innan för efter du gift dig lär du ju inte ha så mycket tid över. :mhihi:
BMW M3 E30 - BMW 530D F10 - ALPINA B3 2,7 CAB Replica - BMW Z4M Coupé
Daniel Båge
Legend!
Kontakt:

Inlägg av Daniel Båge »

Lotus Samuel skrev:
BMW Samuel skrev:Jag ska bara gifta mej lite snabbt först, sen ska vi nog få detta att funka super ska ni se. Håll ut liiiite till bara.
Hehe... kan vi inte reda ut detta innan för efter du gift dig lär du ju inte ha så mycket tid över. :mhihi:
Vilken färg ville hon ha i sovrummet? :mhihi:
För Maccan i tiden.
Team GMBH Rennsport
Andreas
Lever här på forat...
Kontakt:

Inlägg av Andreas »

Och då måste du ju fråga henne om lov när du ska ut och "leka" med grabbarna.. :mhihi:
Andreas Ekslätt
Nicke Nyman
Kontakt:

Inlägg av Nicke Nyman »

Andreas skrev:
Och då måste du ju fråga henne om lov när du ska ut och "leka" med grabbarna.. :mhihi:
Samuel, bli för allt i världen inte en toffel, du vet va jag tycker om de... ;)

Sture står för tofflandet i Attitude... :mhihi:

Ajöken! 8)
Opel Ascona B -78
Volvo V70 2,4d -08
VW Passat 1.8T -02
VW Typ 1 -72
Nicke Nyman
Kontakt:

Inlägg av Nicke Nyman »

Har fått en del förfrågningar om en del medlemsskap som skrevs in för kanske 6mån sen, dom har inte fått sina medlemskort osv. Kan dom ha gjort något fel eller vad händer?? :confused:

// Nicke
Opel Ascona B -78
Volvo V70 2,4d -08
VW Passat 1.8T -02
VW Typ 1 -72
Samuel Lindkvist
Legend!
Kontakt:

TurboNicke skrev:Har fått en del förfrågningar om en del medlemsskap som skrevs in för kanske 6mån sen, dom har inte fått sina medlemskort osv. Kan dom ha gjort något fel eller vad händer?? :confused:

// Nicke
Vet du om dom betalat också? Det är jättemånga som skriver in sig men aldrig betalar. Det verkar va nån missuppfattning om detta. Kanske borde ses över.
Andreas
Lever här på forat...
Kontakt:

Inlägg av Andreas »

TurboNicke skrev:Har fått en del förfrågningar om en del medlemsskap som skrevs in för kanske 6mån sen, dom har inte fått sina medlemskort osv. Kan dom ha gjort något fel eller vad händer?? :confused:

// Nicke
Har de betalat då?
När man har anmält sig på hemsidan så ska man få ett mail där det står att man ska betala in 200 kr på klubbens postgiro. När det är gjort så ska man få sitt medlemskort inom rimlig tid.
Om det är så att de inte har fått det mailet så har det blivit fel någonstans.
Andreas Ekslätt
Andreas
Lever här på forat...
Kontakt:

Inlägg av Andreas »

Oj. Jag och Samuel svarade visst samtidigt....
Andreas Ekslätt
Nicke Nyman
Kontakt:

Inlägg av Nicke Nyman »

De jag pratat med har betalat, ska dom lämna något meddelande med betalningen? För de säger att de gjort precis som instruktionen säger nämligen...

// Nicke
Opel Ascona B -78
Volvo V70 2,4d -08
VW Passat 1.8T -02
VW Typ 1 -72
Andreas
Lever här på forat...
Kontakt:

Inlägg av Andreas »

TurboNicke skrev:De jag pratat med har betalat, ska dom lämna något meddelande med betalningen? För de säger att de gjort precis som instruktionen säger nämligen...

// Nicke
Skicka ett PM eller mail till mig med deras namn så ska jag kolla upp var det har klickat...
Andreas Ekslätt
Skriv svar