Håcke skrev:Bmw Akuten ja jo , det verkar juvara en bra akutmotagning... jo, Zemren. om du ska lämna in bilen där så bör du nog lossa på bultarna själv you know why...
TurboNicke skrev:
FEGT!
Kom me den till BMW Akuten så ska vi fixa de!
Ajöss!
Hehe...
Jo man törs int lämna in nått till Nicke....
Han kör ju bara sönder allt han äger, han borde hålla sig
till trampbilar...
///zemrén
Nu tycker jag de börjar likna REN mobbing! Ni är bara avis för att ni inte är lika skickliga förare som mig... Eller hur va de nu igen?
Trampbilar, blir alldeles för enkelt att köra ifrån er då! Tragiskt nog...
Ajöken!
Opel Ascona B -78
Volvo V70 2,4d -08
VW Passat 1.8T -02
VW Typ 1 -72
Ville bara inflika att det är kl. 11.00 som gäller.....o som vanligt behövs funkisar för att det ska bli något överhuvudtaget. Funktionärsmöte kl.10.00
whitewheels skrev:
Nicke, ta med 60 spänn plus ränta
Haha... är han skylldig päningan... Har aldrig hänt förut Skojja bara Nicke...
Jag kan nog hjälpa till som funkis, men skulle vara trevligt om man fick en skaplig plats eller att man inte behövde stå hela tiden på ett avlägset ställe då jag har en kamrat söderifrån som är uppe och vill kunna hänga en del man han.
whitewheels skrev:Ville bara inflika att det är kl. 11.00 som gäller.....o som vanligt behövs funkisar för att det ska bli något överhuvudtaget. Funktionärsmöte kl.10.00
Nicke, ta med 60 spänn plus ränta
jaaa ja ska!!!!
Opel Ascona B -78
Volvo V70 2,4d -08
VW Passat 1.8T -02
VW Typ 1 -72
Håcke skrev:Kommer med 95% säkerhet till träffen!!
javilljavilljavill!!!!
Kan jag sova hos dej fille?! Kanske broder tuck och Annas broder tuck kommer med oxå!
klart du få slagga över å givetvis de andra grammarna me! Helgen efter det så kommer jag å Nicke ner å då tar vi med hans bil på trailer så ska vi svetsa å grejja!
javilljavilljavill!!!!
Kan jag sova hos dej fille?! Kanske broder tuck och Annas broder tuck kommer med oxå!
klart du få slagga över å givetvis de andra grammarna me! Helgen efter det så kommer jag å Nicke ner å då tar vi med hans bil på trailer så ska vi svetsa å grejja!
Säg inte för mycket, du brukar ångra dig i sista stund...
Ajöken!
Opel Ascona B -78
Volvo V70 2,4d -08
VW Passat 1.8T -02
VW Typ 1 -72
Svetsa och greja, var det allvar det!?!? här eller var??
tack för din gästvänlighet FIBBAN
puss och kram
TurboNicke skrev:
Fibban skrev:
javilljavilljavill!!!!
Ajöken!
Volvo V70 -98
Ski-doo 500 ss 05
½Polaris 400 sks -87
puss och kram
TurboNicke skrev:
Fibban skrev:
Ajöken!
Självklart ska vi vara hos dig... Fille har tagit de på allvar att du ska svetsa en massa på beemern min.. Fille tycker nog de är kul att åka ner, o dra bilen på släp, men lägga pengar i den, hahhaha.. näe du...
Ajöken!
Opel Ascona B -78
Volvo V70 2,4d -08
VW Passat 1.8T -02
VW Typ 1 -72
Hoppas man får igen bilen innan helgen så blir det att garanterat vara med på träffen och ev. köra , ska få min vevaxeltätning imorrn från GTE nå rallygrejjer som ska in i bilen , Tomas på bil & trim sa att original är bara skit haha så allt hädanefter som ska i bilen kommer från Rallybilar
Vem har sagt att det är gratis hemma hos mej, är det nåt rykte som går eller Ska fråga pappa(sällskapsresan) Men jag vet att han inte gillar"kompisar" i maskin hallen , eller hur jag ska uttrycka mej
TurboNicke skrev:
Håcke skrev:VA!! vadå ångra dej?!?!
puss och kram
TurboNicke skrev:
Ajöken!
Självklart ska vi vara hos dig... Fille har tagit de på allvar att du ska svetsa en massa på beemern min.. Fille tycker nog de är kul att åka ner, o dra bilen på släp, men lägga pengar i den, hahhaha.. näe du...
Ajöken!
Volvo V70 -98
Ski-doo 500 ss 05
½Polaris 400 sks -87
Håcke skrev:Vem har sagt att det är gratis hemma hos mej, är det nåt rykte som går eller Ska fråga pappa(sällskapsresan) Men jag vet att han inte gillar"kompisar" i maskin hallen , eller hur jag ska uttrycka mej
TurboNicke skrev:
Håcke skrev:VA!! vadå ångra dej?!?!
puss och kram
Ajöken!
Vi får hoppas de blir av för vad jag fattade så hade Fille redan bokat släp o så... Vore trist om de INTE blev nå... Hejpa!
Opel Ascona B -78
Volvo V70 2,4d -08
VW Passat 1.8T -02
VW Typ 1 -72
Ja nu är det nära... Inte många timmar kvar, typ 8.5h till första start och här sitter jag och väntar på Ö-vikare som är på väg upp efter att ha skruvat hela kvällen för att få bilen att gå! Så nu va det bara det där med att hinna träna starter... Jo men det hinner vi innan.. natten är lång! Se så Samuel, stå på gasen nu så jag slipper sitta här för länge, klockan är ju 02.30