Disskussion om oss på Zatzy
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
Disskussion om oss på Zatzy
Hej på er alla glada. Det har dykt upp en trevlig liten tråd om oss på zatzy. För alla som är intresserade att göra inlägg eller läsa lägger jag in länken.
Mvh Daniel
http://forum.zatzy.com/showthread.php?s ... did=179721
Mvh Daniel
http://forum.zatzy.com/showthread.php?s ... did=179721
-
- Gör inte annat än skriver...
- Kontakt:
-
- Normal postare
Er kult at det er noen som har skjønt det at vi som er medlem er kjempetrivlige mennesker som tror på Jesus og ellers har motor interesse som de. Men det er jo ikke så kult å lese om alle som har fordommer imot attitude/ kristene.
Håper det går greit å lese norsk...? Lenge siden jeg har surfet svenske forum så svensken min har blitt for dårlig til at jeg tør å skrive...
Håper det går greit å lese norsk...? Lenge siden jeg har surfet svenske forum så svensken min har blitt for dårlig til at jeg tør å skrive...
Kjör en rød crx vtec
Mvh David Vingerhagen
Mvh David Vingerhagen
Roligt att folk reagerar så på vår klubb.
Men synd att så många inte fattar grejen.
Kul att de som har nån form av erfarenhet av klubben verkar få ett positivt intryck.
Men jag tycker sånthär inspirerar ännu mer att visa upp klubben och göra reklam för den.
Vi kan utan tvekan vara stolta över vilken klubb vi tillhör.
Kul att de som har nån form av erfarenhet av klubben verkar få ett positivt intryck.
Men jag tycker sånthär inspirerar ännu mer att visa upp klubben och göra reklam för den.
Samuel Silverudd | Team GMBH Rennsport
-
- Kontakt:
BMW Samuel skrev:Roligt att folk reagerar så på vår klubb.
Självklart är vi stolta. Och vi är ju en av FÅ klubbar som INTE är inriktade på ett visst märke eller modell!
Ajöken!
Opel Ascona B -78
Volvo V70 2,4d -08
VW Passat 1.8T -02
VW Typ 1 -72
Volvo V70 2,4d -08
VW Passat 1.8T -02
VW Typ 1 -72
qvarnis sista mess (för närvarande sist i tråden) var ju kul o läsa! Hans ord kan man ju tänka väger tungt. Kan tänka att de som väl träffat oss gillar oss.. Vi har en bra ledning i klubben som har ett schysst kontaktnät med andra klubbar o annat folk(vad de verkar!). De är BRA!
Sen är de ju gött att vi har folk som RFCRoger o porschesamuel mfl. som märks på utåt sett med tanke på resultat med..
Sen är de ju gött att vi har folk som RFCRoger o porschesamuel mfl. som märks på utåt sett med tanke på resultat med..
David Vindlycke
Yamaha wr 400f
Bmw 318 E46 -03
Ivarsch skrev:qvarnis sista mess (sista messet sida 1) var ju kul o läsa! Hans ord kan man ju tänka väger tungt. Kan tänka att de som väl träffat oss gillar oss.. Vi har en bra ledning i klubben som har ett schysst kontaktnät med andra klubbar o annat folk(vad de verkar!). De är BRA!
David Vindlycke
Yamaha wr 400f
Bmw 318 E46 -03
Hehe ja tänkte väll ja hitta inge på sista sidan som qvarnis hade
skrivit
///zemrén
skrivit
///zemrén
Senast redigerad av 1 BeeMeR, redigerad totalt 14 gånger.
Håller med dig, detta inspirerar till mer arbete och större satsningar! Hur det än är så vet jag att de man får kontakt med och som hakarpå på träffar och liknade blir possitivt inställda och tycker att vi har trevliga träffar med mycke gasa!BMW Samuel skrev:Roligt att folk reagerar så på vår klubb.
Visst blir man matt å lite deppig av att höra hur folk tänker! Men man märker ju iaf en raktion å det är bättre det än att ingen sa nå alls!
Det går bara greit! Kul att se norskar här! Hur många Norska medlemmar har vi? Kanske borde försöka syra upp en träff i vårt vackra grannland! Jag är då på iaf!blackice skrev:Er kult at det er noen som har skjønt det at vi som er medlem er kjempetrivlige mennesker som tror på Jesus og ellers har motor interesse som de. Men det er jo ikke så kult å lese om alle som har fordommer imot attitude/ kristene.
-
- Postar så det viner...
- Kontakt:
-
- Kontakt:
Hehehe, precis...frozen_ice skrev:Hehe en skrev:
"JAg vet en som är medlem där, och han är helt okay..."
Precis som att vi är någon speciell art eller nåt!
Ser de framför mig som om vi vore djur i ett naturprogram...
"O de kristna arterna rör sig sakta genom livet och litar på att..."
Ajöken!
Opel Ascona B -78
Volvo V70 2,4d -08
VW Passat 1.8T -02
VW Typ 1 -72
Volvo V70 2,4d -08
VW Passat 1.8T -02
VW Typ 1 -72
-
- Megapostare!
- Kontakt:
intressant det inlägget om att man inte kan blanda sin livsstil med sitt intresse........
det är tråkigt när folk ska dra alla över samma kam (oavsett duration) bara för att de mött falska människor i kyrkan...
det är som att säga att alla okristna är tjuvar och banditer...
men otroligt trevligt med de som har en bra bild av "oss" som justa människor ...
det är tråkigt när folk ska dra alla över samma kam (oavsett duration) bara för att de mött falska människor i kyrkan...
det är som att säga att alla okristna är tjuvar och banditer...
men otroligt trevligt med de som har en bra bild av "oss" som justa människor ...
det är gött att få vara medlem här! ni får gärna ta upp mig som exempel ^^ (ingen bil, inget körkort, visst bilintresse, aldrig vart med på en träff och medlem )
jag är stolt över att få vara medlem här! (tack Samuel och alla ni fortkörare, men vänta bara tills jag får körkort! )
jag är stolt över att få vara medlem här! (tack Samuel och alla ni fortkörare, men vänta bara tills jag får körkort! )
[Joel Christoffersson]
Jag vågar inte säga vad jag tycker om 240. Däremot är Fodka världens fulaste bil.
Jag vågar inte säga vad jag tycker om 240. Däremot är Fodka världens fulaste bil.
-
-
- Normal postare
- Kontakt:
O här skulle man "skriva lite" o så är tråden låst , typiskt zatzy ..
9-5 Aero SportCombi Aut. (350hk@440Nm)
Allt om bilen : www.prmperformance.com
Livets utmaning : "Älska din nästa som dig själv "
Allt om bilen : www.prmperformance.com
Livets utmaning : "Älska din nästa som dig själv "