Eftersnack Sviesta
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
-
- Legend!
- Kontakt:
-
- Legend!
-
- Gör inte annat än skriver...
- Kontakt:
Varför säga nej?Anders Toll skrev:Det är bara att plocka med en hjälm och fråga på! Några kanske säger nej men till slut får man napp!08an skrev:Till nästa gång kanske jag tom frågar om jag kan få åka ett par varv med nån för såg väldigt roligt ut när ni susade runt banan där.
Ajöken!
Opel Ascona B -78
Volvo V70 2,4d -08
VW Passat 1.8T -02
VW Typ 1 -72
Volvo V70 2,4d -08
VW Passat 1.8T -02
VW Typ 1 -72
-
- Legend!
Ja, man kan ju undra vem det var som snodde min bil........
En kanondag, massa goa bilar, gött väder, trevligt folk. Mycket mer kan man inte begära.
Gillar G-zons flames i slutet av målrakan, 1 m eldkvast a lá Batmobile!
En kanondag, massa goa bilar, gött väder, trevligt folk. Mycket mer kan man inte begära.
Gillar G-zons flames i slutet av målrakan, 1 m eldkvast a lá Batmobile!
Anders Karlsson
Opel Commodore 3,0 24V -77, konbaneglidare
Opel Rekord -69, motorlös bandräpare
Opel Commodore 3,0 24V -77, konbaneglidare
Opel Rekord -69, motorlös bandräpare
Måste även jag stämma in o tackkören. Var en mycket trevlig dag tyckte jag och även dom jag hade med mig (flickvän o bror) Kul o få "köra av" sig lite ibland. Sen bidrog ju vädret till att det vart en väldigt trevlig dag. Även jag tog massor bilder men jag vet inte riktigt hur jag ska få ut dom på nätet?! Finns det nån bra sida o använda sig av eller?
Josef Wahlström - Finspång - Östergötland - Sverige
MINA BILDER
MINA BILDER
Jo det är väl så det är ju ett ansvar att ha passagerare, men synd att jag inte tog mod till mig och frågade dig då. Dej var väl en av dem jag funderade på att fråga men tog mig aldrig mod till det, men får skärpa mig till nästa gång.Anders Toll skrev:En del kanske vill köra ensam? En del hade redan passagerare?TurboNicke skrev:Varför säga nej?
Det finns säkert flera orsaker. Jag hade gärna kört 08an om hon hade frågat.
Ha det bra
Madde-08an
-
- Legend!
- Kontakt:
De får du göra! Jag utlovar en åktur i min E30 till nästa gång redan nu då om du känner för de!08an skrev: ....................men får skärpa mig till nästa gång.
Att bara stå i depå'n blir man ju tokig av.. bara se bilarna svicha förbi... Ja var med en kompis i en corvette för några år sen och innan ja hann köra så tog allt vad bromsklossar slut.. fy vad knäckt man var.. Aldrig mer en banträff utan bil sen dess...
David Vindlycke
Yamaha wr 400f
Bmw 318 E46 -03
Här är Bilderna som Jonathan tog.