"Vårträff"
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
"Vårträff"
Som ni kanske läst i "frågor till styrelsen"-tråden så kommer det bli en vårträff snart i Värnamo. Helgen 15-17/3 kommer ungdomarna (från pingstkyrkan i Värnamo) som initativtagare att anordna en "gemenskapshelg" på kvarteret Doktorn. Det kommer att vara en mängd aktiviteter under helgen startar på fredagskvällen med Gladiatorerna - kom redan då! På lördag eftermiddag 14.00-17.00 ca gör ATTITUDE entré. Meningen är att vi ställer ut våra fantastiska åk på gården utanför skolan, och förfogar över ett rum inne där vi kan visa lite film och ha lite klubbprylar mm. Det skulle vara bra om jag kunde få in lite "anmälningar" på medlemmar som vill komma med sina bilar och sina närvaro. Blir ju ett fint tillfälle att försnacka inför sommarens träffar, och lära känna lite nya ansikten!
Hör av er till mig på:
TEL: 070-325 89 80 eller jonathan.egerbo@alfa.telenordia.se
Hör av er till mig på:
TEL: 070-325 89 80 eller jonathan.egerbo@alfa.telenordia.se
-
- Deluxpostare!
Snart Lördag, och strålande solsken skvalras det om - gutt!
Vi blir minst 8 Attitudare som visar upp våra pärlor... i vårsolen, om vi blir fler avgör ni, men ni är alla varmt välkommna antingen att ställa ut eller bara komma och snacka lite i montern. Det blir kanonkul!
Mossleskolan där vi håller till, ligger ett par hundra meter från sjukhuset om någon undrar. För närmare vägvisning eller info ring mig på mobilen: 070-325 89 80 /Jonathan
Väl mött på Lördag 14.00 ---
Vi blir minst 8 Attitudare som visar upp våra pärlor... i vårsolen, om vi blir fler avgör ni, men ni är alla varmt välkommna antingen att ställa ut eller bara komma och snacka lite i montern. Det blir kanonkul!
Mossleskolan där vi håller till, ligger ett par hundra meter från sjukhuset om någon undrar. För närmare vägvisning eller info ring mig på mobilen: 070-325 89 80 /Jonathan
Väl mött på Lördag 14.00 ---
Här ligger lite bilder.
http://hem.passagen.se/vector_se/doktorn.html
Blev inte så lyckat som vi hoppats på, det var mest folk i den mindre storleken som var där.
Men det var kul att träffas och snacka lite bilar...
http://hem.passagen.se/vector_se/doktorn.html
Blev inte så lyckat som vi hoppats på, det var mest folk i den mindre storleken som var där.
Men det var kul att träffas och snacka lite bilar...
KTM Adventure -00 -- Grusbusare
Opel Omega -00 -- Bruksbil
Opel Omega -00 -- Bruksbil