Nära döden!

Allt som handlar om bilar, mc, mm.

Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen

Miss J
Deluxpostare!

Nära döden!

Inlägg av Miss J »

Hoppas att det inta var någon härifrån som kom farandes i minst 200 km/h precis när ja å mina kompisar skulle gå över ett övergångställe..höll ju på och dö ju!!!! :evil: Hoppas att ni alla saktar ner vid övergångställen å inte kör över nån...
Samuel S
Legend!
Kontakt:

Inlägg av Samuel S »

Jag trodde först att du fått en åktur i en Saab eller nåt o förstått hur hemskt det är :-))

Nä, men det är ju bland det dummaste man kan göra att köra fort inom tätbebyggt område.
Allt kan ju hända, och det kvittar hur bra bil eller hur bra förare man är. Olyckor händer lättare än man tror.
Samuel Lindkvist
Legend!
Kontakt:

Inlägg av Samuel Lindkvist »

Nu blir Samuel arg. Julia å hennes kompisar är inga man nästan kör på hur som helst. Då kan man få problem :evil:
Få åka upp å snacka allvar med dom.
Men det va ju tur att det gick bra. :D
BMW M3 E30 - BMW 530D F10 - ALPINA B3 2,7 CAB Replica - BMW Z4M Coupé
mackan9-5
Deluxpostare!
Kontakt:

ARG

Inlägg av mackan9-5 »

BMW Samuel
Megapostare!

Medlem: Mon 22 Oct 2001
Plats: Jönköping

Postad: 19 Feb 2002 11:23    Posta inlägg:
------------------------------------------------------------------------
Jag trodde först att du fått en åktur i en Saab eller nåt o förstått hur hemskt det är :-))

:evil: /Mb
Miss J
Deluxpostare!

Inlägg av Miss J »

Lotus Samuel skrev: Nu blir Samuel arg. Julia å hennes kompisar är inga man nästan kör på hur som helst. Då kan man få problem :evil:

Nä, me and my friends kör man nästan inte över...då kommer man inte undan ostraffat...å det värsta av allt...det va en BMW...
Sturesson
Medlemsansvarig

Inlägg av Sturesson »

Klart de va en BMW... Man vet ju hur sånna kör. :D En vacker dag kanske det är riktiga "njurar" i fronten... :o så man bör nog ta de lugnt i byarna.
Miss J
Deluxpostare!

hjälp...

Inlägg av Miss J »

:o Jag såg bilen idag igen...å snabbt körde han oxå...jag tror att han är ute efter att köra över mej... :cry: fast det kan ju ha vart någon annan iochför sej...finns ju ett antal 525:or här i den stora staden!
Elias
Lever här på forat...
Kontakt:

Inlägg av Elias »

Lotus Samuel skrev: Nu blir Samuel arg. Julia å hennes kompisar är inga man nästan kör på hur som helst. Då kan man få problem :evil:
Nä precis, det där håller jag med om, ska det göras så ska det göras ordentligt! Meja ner dom bara :lol:
Att polisen inte sätter upp kameror vid övergångsställena eller står där själva fattar jag inte, där kan de tjäna pengar OCH stoppa dårar från att vara ute i trafiken.
Karlsson
Legend!

Inlägg av Karlsson »

Trots att jag är kronisk fortkörare (svårt med Volvon iofs), så håller jag med. Man ska ta det vackert i tätbebyggt. Jag kör alltid för fort, men när jag kommer in i ett samhälle så tänker jag faktiskt lite på att folk går omkring lite hursomhelst på gator och trottoarer.
En lite knasig men bra regel är att utgå från att alla (inklusive jag själv) är idioter som inte har i trafiken att göra. Då håller man avstånd, tänker efter före och tar det lugnt. Men ibland glömmer man det.
Jag försvarar inte ovan nämnde fartdåre. Kan bara säga att det inte var jag, skulle aldrig få för mig att köra fort i en BMW. Då blir man säkert stoppad av nån polis.
VolvoJögge
Normal postare
Kontakt:

BMW

Inlägg av VolvoJögge »

hehe den däringa 525´an den tar ja vänta bara. :o (jag kör allrid fort sällan ja kör över 200Km/tim)
Sluta vela ladda mera!!!
Z3 Viktor
Megapostare!
Kontakt:

Lalala

Inlägg av Z3 Viktor »

Du får väl se dej för innan du går över eller... :o har inte mamma å pappa lärt dej det... dom lärde mej det iaf... :D
Miss J
Deluxpostare!

Lalala

Inlägg av Miss J »

Z3 Viktor skrev: Du får väl se dej för innan du går över eller... :o har inte mamma å pappa lärt dej det... dom lärde mej det iaf... :D
Jo, det har dom!!!!! Och det va ju det vi gjorde..han va ju jättelångt borta å då tänkte vi ju att vi hinner gå över...men icke! :evil: Tur att man är snabb så man kunde springa över till andra sidan! Annars hade vi vart platta kan jag säga...
Skriv svar