Mobbing!

Allt som handlar om bilar, mc, mm.

Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen

Anders Eldehage
Megapostare!

Mobbing!

Inlägg av Anders Eldehage »

Jag såg i Bilsport att det skulle vara en Skoda dag på Bromma halkbana. Jätte kul tyckte jag tills jag såg att det bara var RS Skodor som fick köra. Arg blev jag och skulle skicka ett mail till Bilsport och Skoda och säga att även om man inte har en RS utan en bensinsnål 75 hk 1.6l så kan man tycka det är kul att testa sig själv och bilen ibland.
Men jag såg inte någon "mail-knapp" utan bara två fällt där man skrev in sitt namn och bilens regnummer. Så då skrev jag i de rutorna istället, mitt namn och bilens regnummer.

Nu väntar jag bara på vad som ska hända.
Hoppas jag har stöd ifrån några här och att ni inte tycker man är kocko i huvudet.
Fordon: Skoda Octavia 00:a med 75 hk och två sittastill stolar!
Emmaljunga Scooter 05:a Med ratt och sekvensiell låda! Emmaljunga Duo Edge 04:a!
JAC
Ultrapostare!
Kontakt:

Inlägg av JAC »

självklart har du stöd! iaf från mig =)
[Joel Christoffersson]

Jag vågar inte säga vad jag tycker om 240. Däremot är Fodka världens fulaste bil.
frozen_ice
Postar så det viner...
Kontakt:

Inlägg av frozen_ice »

Haha om inte annat lär dom blir ruskigt förvånade när du dyker upp på banan med den å alla står där med sina RS! :o :mhihi:
Nicke Nyman
Gör inte annat än skriver...
Kontakt:

Inlägg av Nicke Nyman »

Tycker du ska sänka ner en Audi RS2 motor eller nåt, osså köra ifrån hela bunten med dina "75hk". Tycker sånt där är dålig stil! :nono:

Ajöken! 8)
Opel Ascona B -78
Volvo V70 2,4d -08
VW Passat 1.8T -02
VW Typ 1 -72
Anders Eldehage
Megapostare!

[quote="TurboNicke"]Tycker du ska sänka ner en Audi RS2 motor eller nåt, osså köra ifrån hela bunten med dina "75hk". Tycker sånt där är dålig stil! :nono:

Ja det kanske jag skulle göra. :mhihi:

När man läser "inbjudan" kan man ju få det till att man bara får komma om man har en RS. Har man inte en sån är man portad. :evil: Men det skiter jag i. :D
Emmaljunga Scooter 05:a Med ratt och sekvensiell låda! Emmaljunga Duo Edge 04:a!
RS matte
Normal postare

Re: Mobbing!

Inlägg av RS matte »

MrOctavia skrev:Jag såg i Bilsport att det skulle vara en Skoda dag på Bromma halkbana. Jätte kul tyckte jag tills jag såg att det bara var RS Skodor som fick köra. Arg blev jag och skulle skicka ett mail till Bilsport och Skoda och säga att även om man inte har en RS utan en bensinsnål 75 hk 1.6l så kan man tycka det är kul att testa sig själv och bilen ibland.
Men jag såg inte någon "mail-knapp" utan bara två fällt där man skrev in sitt namn och bilens regnummer. Så då skrev jag i de rutorna istället, mitt namn och bilens regnummer.

Hoppas jag har stöd ifrån några här och att ni inte tycker man är kocko i huvudet.
Gå in påp www.skodaklubben.com och kolla om mer info + bli medlem.
Vänster fil är roligare!!!!!!!!!
www.teamnorrlandturbo.com
Skoda octavia RS
Zeb
Lever här på forat...
Kontakt:

Inlägg av Zeb »

Upplys mig, varför känner du dig förorättad för att RS-ägare har bjudits in att gasa av sig lite, och inte du, jag förstår inte.
Zeb Arvidsson
Anders Eldehage
Megapostare!

Zeb skrev:Upplys mig, varför känner du dig förorättad för att RS-ägare har bjudits in att gasa av sig lite, och inte du, jag förstår inte.
Jag tycker att alla ska ha lika rätt till att gasa av sig lite oavsett bil. Jag kan förstå om, låt mig använda Subaru klubben som exempel, skulle ha träff och jag inte fick komma. Men när det gäller ett visst märke så ska det vara okej med vilken modell som helst tycker jag.

Vad är det som säger att mitt "gas behov" inte är lika stort som de som har en RS. Eller tänk på all som har en tunad 1.8T, de får ju heller inte komma. Fast det är bevisat att de går att få bra fart i dem.

Dessutom är det första gången som jag har hört att det bara får vara en speciell modell när det är sån har typ av "tävlan". Har aldrig hört att det bara får vara M3:or på någon träff någon gång eller bara GT2:or.

Jag hoppas att jag har upplyst dig nu, annars är det bara att skriva igen. :D
Anders Eldehage
Megapostare!

Re: Mobbing!

Hoppas jag har stöd ifrån några här och att ni inte tycker man är kocko i huvudet.[/quote]
Gå in påp www.skodaklubben.com och kolla om mer info + bli medlem.[/quote]

Nu har jag blivit medlem där också. Tack för tipset visste faktsikt inte om sidan :oops: :oops:

Jag kan säga att alla Skoda bilar får vara med och köra också. Var en tråd om det där. Många som ville köra. Ska bli kul att åka. :D :D
Neider
Lever här på forat...
Kontakt:

Inlägg av Neider »

Vad roligt för dig :-) hoppas du får kul
Cheva Tahoe-99

Dodge -39 Pickup Ratrod.
Daniel Båge
Legend!
Kontakt:

Inlägg av Daniel Båge »

MrOctavia skrev:Har aldrig hört att det bara får vara M3:or på någon träff någon gång eller bara GT2:or.
Jo det är ganska vanligt med såna träffar.

Om jag skulle vara arrangör så skulle jag bli ganska irriterad om nån dök upp som inte hade där att göra, om jag ska vara helt ärlig. :blush:

Man kan ju faktiskt kontakta dem och fråga om man får vara med i stället för att våldgästa. Risken finns ju att de faktiskt låter dig vara med.

Så tycker jag, men det står dig fritt att göra vad du känner för.
För Maccan i tiden.
Team GMBH Rennsport
Anders Eldehage
Megapostare!

Daniel Magnusson skrev:
MrOctavia skrev:Har aldrig hört att det bara får vara M3:or på någon träff någon gång eller bara GT2:or.
Jo det är ganska vanligt med såna träffar.

Om jag skulle vara arrangör så skulle jag bli ganska irriterad om nån dök upp som inte hade där att göra, om jag ska vara helt ärlig. :blush:

Man kan ju faktiskt kontakta dem och fråga om man får vara med i stället för att våldgästa. Risken finns ju att de faktiskt låter dig vara med.

Så tycker jag, men det står dig fritt att göra vad du känner för.
Okej det visste jag inte om, men nu vet jag det. Tack för infon.

Jag såg ju i tråden att det var fritt med vilken modell man ville. Jag hade, helt ärligt, tänkt att ringa idag annars och kolla. Fast jag anmälde mig innan. :oops:
Men nu är ju allt frid och fröjd. Alla får komma och gasa av sig. :D Alla som har en Skoda vill säga.
Nb
Superpostare!

Inlägg av Nb »

om det ska tjafsas kan man alltid göra som i den klassiska filmen "Repmånad" och tejpa på ett RS-märke :mhihi:
De skrev dock helikopter och "flög" över den "sprängda" bron... :D
Anders Eldehage
Megapostare!

Hahahaha. Ja det har du ju rätt i. Men nu får jag ju åka utan tjafs. Fast man kan ju göra det ändå :D
Skriv svar