Eftersnack Anderstorp
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
Hej på er!
I min totala sinnesförvirring så tog jag fel på datumer och åkte glad i hågen till Anderstorp igår (11/8). Så döm om min förvånning när det var ett gäng tävlingsbilar som hade hyrt banan istället. Men dom var snälla och lät oss köra ihop med dom. När har ni nästa bannkörning? Kommer mer än gärna då.
Mvh.Micke
Chip Center Sweden AB
I min totala sinnesförvirring så tog jag fel på datumer och åkte glad i hågen till Anderstorp igår (11/8). Så döm om min förvånning när det var ett gäng tävlingsbilar som hade hyrt banan istället. Men dom var snälla och lät oss köra ihop med dom. När har ni nästa bannkörning? Kommer mer än gärna då.
Mvh.Micke
Chip Center Sweden AB
-
- Legend!
- Kontakt:
aha.. det förklarar att det va en ny saab som körde bland alla skitbilar. Jag va där och kollade lite och saaben stack ju ut lite bland övriga om man säger så. Eller om det va tvärtom kanske.
Nästa bankörning blir heldag på Sviestad utanför Linköping. Det är den 5sept. Helt klart årets höjdpunkt.
Nästa bankörning blir heldag på Sviestad utanför Linköping. Det är den 5sept. Helt klart årets höjdpunkt.
BMW M3 E30 - BMW 530D F10 - ALPINA B3 2,7 CAB Replica - BMW Z4M Coupé
-
- Legend!
Det kanske är dags för lite förändring... Det var ju trots allt nästan ett år sen jag var där sist, och jag kanske har varit där max 4 ggr totalt.Maccan skrev:Säga vad man vill om bankörningen, men bäst var väl ändå kebaben på Anderstorps Pizzeria.
Det goa var att Mr Kebab-bagaren kände igen Karlsson... Kanske dax att byta frisyr, mannen?
Han har väl hästaminne eller nåt!
Anders Karlsson
Opel Commodore 3,0 24V -77, konbaneglidare
Opel Rekord -69, motorlös bandräpare
Opel Commodore 3,0 24V -77, konbaneglidare
Opel Rekord -69, motorlös bandräpare
-
- Legend!
- Kontakt:
-
- Legend!
- Kontakt: