Till er som inte har betalat er medlemsavgift för 2004 så vill jag bara påminna om att det är hög tid för det! Den skulle ha varit inne den 15/6.
Ni som inte fick med något inbetalningskort med senaste medlemstidningen har redan betalat för 2004.
Om du av någon anledning inte fick din medlemstidning alls så får du höra av dig till vår medlemsanvarige så vi kan reda ut vad det beror på.
OBS! Glöm inte att skriva på namn och medlemsnummer på inbetalningskortet om du betalar med det!
Det är lugnt..
Bara för att du erkänner så kan du få dispens.
Jag har hört att det ska vara effektivt att anlita vissa mc-klubbar för indrivningar.
Det har vi i styrelsen tagit fasta på, så vi kommer att anlita Biker church för detta....
Du får lugnt vänta till den 25:e, jag fattar inte hur man kan lägga betalningsdatum mitt i månaden.
Men som sagt efter den 25:e så finns pengarna på kontot.
MVH/ Mathias
Jag har inte fått nån medlemstidning heller så jag vet inte om jag betalt eller jag ska betala... ska kolla upp medlemsnummer och sånt ... vem är det som är medlemsansvarig? skickar ett pm senare...
Flate skrev:Jag har inte fått nån medlemstidning heller så jag vet inte om jag betalt eller jag ska betala... ska kolla upp medlemsnummer och sånt ... vem är det som är medlemsansvarig? skickar ett pm senare...
Skicka PM till Westerlind för det är han som är medlemsansvarig numera.