...och köpte bil. Fast det va ju en månad sen. Men jag har inte fått tummen ur å ta kort förrens nu.
Det blev en BMW såklart 323Ci E46 -01, självklart svartmetallic. Lite sportstolar å sånt. Den skulle må rätt bra av lite 19" och en sänkning. Det får väl bli inom en snar framtid.
Sen blir det väl coilovers, ställbara dämpare, fullbur, recarostolar, TFT-vinge, neon, stripes och en naken brud lackerad på motorhuven. Eller inte.
Ser ju ut att vara en trevlig bil.
Jag som inte kan allt om Bmw:s modeller. Kan du berätta lite mer om din bil?
Hur många hästar o.s.v.
Vad har du för planer med bilen?
Mae skrev:Ser ju ut att vara en trevlig bil.
Jag som inte kan allt om Bmw:s modeller. Kan du berätta lite mer om din bil?
Hur många hästar o.s.v.
Vad har du för planer med bilen?
Det är en rak 6:a på 2.5liter och 170hk. En lite förfinad 325 motor som är strypt kan man väl säga. Går hur fint som helst och drar knappt ingen soppa alls.
Hem från tyskland körde vi rätt hårt, runt 180-200km/h och endel gånger uppåt 230-235 och den hade dragit 0,96 när kom hem. Nu när jag har den som bruksbil och kör rätt hårt så drar den 0,87. Helt klart den snålaste bil jag nånsin ägt. Man behöver ju aldrig tanka.
Tanken med bilen är ju att ha en bruksbil som man kan åka i utan att ha öronproppar eller njurbälte och som ska gå billigt. Och jag ska INTE modifiera denna något. Jag lovar.
BMW M3 E30 - BMW 530D F10 - ALPINA B3 2,7 CAB Replica - BMW Z4M Coupé