På måndag åker jag in i lumpen!
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
På måndag åker jag in i lumpen!
Så då slipper ni mig ett tag iallfall.
Som vad?
Jo, Luftvärnsmekaniker i Halmstad (Lv6) i 10 månader.
Kommer förmodligen köra en sånhär:
http://www.artreg.mil.se/article.php?id=894
Så jag kommer sänka den 60mm runt om, och sätta på bättre dämpare och nya bromsar, ska fixa en Attitude-dekal också
Eftersom det är ett luftvärn, så kommer jag hålla på med dessa:
http://www.lv6.mil.se/article.php?id=308
Så då vet ni var jag tar vägen tills den 4:e April nästa år (Är ledig lite helger, så ni slipper mig inte helt )
Har ni vägarna förbi Halmstad så vet ni var jag finns!
Som vad?
Jo, Luftvärnsmekaniker i Halmstad (Lv6) i 10 månader.
Kommer förmodligen köra en sånhär:
http://www.artreg.mil.se/article.php?id=894
Så jag kommer sänka den 60mm runt om, och sätta på bättre dämpare och nya bromsar, ska fixa en Attitude-dekal också
Eftersom det är ett luftvärn, så kommer jag hålla på med dessa:
http://www.lv6.mil.se/article.php?id=308
Så då vet ni var jag tar vägen tills den 4:e April nästa år (Är ledig lite helger, så ni slipper mig inte helt )
Har ni vägarna förbi Halmstad så vet ni var jag finns!
Andreas Welin
Äger en Bmw, kör en Volvo
Men du är ju lite kvinlig ocksåMae skrev:Lumpen!!?? FY för! Stackars dig!
Eller du kanske ser fram mot det hela.
Jag är glad att jag slapp eländet.
Nej skojar bara med dig.
Jo, lite skoj ska det väl bli. Men jag hade inte haft något emot att jobba och tjäna pengar heller. Men det kommer man ju göra hela livet ändå
Andreas Welin
-
- Legend!
ja gick bibelskola istället när ja inte fick bli brandman.. Ha de gött ando! Kanske kommer neråt halmstad nån gång! Känner fler folk där så.. Sen är de ju rätt fint och numera har man ju ett A i körkortet så nu har alla avstånd minskat!!Anders Toll skrev:Jag är också rätt kvinnlig så jag slapp också det hela. Men det är bra att några vill ställa upp!Ando skrev:Men du är ju lite kvinlig också
David Vindlycke
Yamaha wr 400f
Bmw 318 E46 -03
GRATTIS!!Ivarsch skrev:ja gick bibelskola istället när ja inte fick bli brandman.. Ha de gött ando! Kanske kommer neråt halmstad nån gång! Känner fler folk där så.. Sen är de ju rätt fint och numera har man ju ett A i körkortet så nu har alla avstånd minskat!!Anders Toll skrev:Jag är också rätt kvinnlig så jag slapp också det hela. Men det är bra att några vill ställa upp!Ando skrev:Men du är ju lite kvinlig också
Andreas Welin
-
- Gör inte annat än skriver...
Tror du verkligen på det själv?Karlsson skrev:Det kanske blir karl av dig också nu då!
66 kr/dagAndyman skrev:men pengar får du ju... utryckningsbidraget är väl ganska regält höjt numera?
Sen får jag lite pengar när jag muckar också, men jag kommer inte ihåg hur mycket det var.
Det är tråkigt att du ska ha problem med ditt knäVolvoMartin skrev:Grattis...min kropp höll inte ihop redigt, så jag fick avbryta, har ont av det än...men blabla...
Då kanske dina Pirelli håller till nästa Säsong.. ..
Jag är avundsjuk. (ang. lumpen alltså)
Andreas Welin
säger bara frya dagar... thats it...
Tappen
www.UKULIZED.se
Volvo V70 2,4D -06
Volvo V70 TDI -99
Volvo 240 GL -85
Volvo 240 GL -88
Stiga Park Pro 16 HST -95
www.UKULIZED.se
Volvo V70 2,4D -06
Volvo V70 TDI -99
Volvo 240 GL -85
Volvo 240 GL -88
Stiga Park Pro 16 HST -95
Jag skulle åkt in som aggregats mekaniker på Ängelholm, men kände inte för att jobba "gratis" så jag överklagade och började jobba istället.
Det hade varit kul att göra om man fått en kul tjänst, men jag var dum o ch skrev i mina mönstrings papper att jag har / har haft Astma så jag fick inte göra några styrketest eller konditions övningar.
Det hade varit kul att göra om man fått en kul tjänst, men jag var dum o ch skrev i mina mönstrings papper att jag har / har haft Astma så jag fick inte göra några styrketest eller konditions övningar.
Ajdå!Henke skrev:Jag skulle åkt in som aggregats mekaniker på Ängelholm, men kände inte för att jobba "gratis" så jag överklagade och började jobba istället.
Jag hoppas ju att få lära mig något som man har andväning av iallfall!
Andreas Welin
kan man jobba i en församling i lumpen? cool.. det ska jag göra isfNeider skrev:JAC skrev:jag vill INTE göra lumpen!
Du kan ju ta vapenfri tjäns och jobba tex i en försammling eller så, eller som jag Flygplatsbrandman,,,
Lumpen var en rolig period
[Joel Christoffersson]
Jag vågar inte säga vad jag tycker om 240. Däremot är Fodka världens fulaste bil.
Jag vågar inte säga vad jag tycker om 240. Däremot är Fodka världens fulaste bil.
Jo vår församling hade en sådan kille för x antal år sedan,, skulle inte förvåna mig om dom dragit in på sådant med, men det kan man ju kolla up.JAC skrev:kan man jobba i en församling i lumpen? cool.. det ska jag göra isfNeider skrev:JAC skrev:jag vill INTE göra lumpen!
Du kan ju ta vapenfri tjäns och jobba tex i en försammling eller så, eller som jag Flygplatsbrandman,,,
Lumpen var en rolig period
Cheva Tahoe-99
Dodge -39 Pickup Ratrod.
Dodge -39 Pickup Ratrod.
-
- Styrelseledamot
Jag behövde inte göra lumpen för jag hade "hälsa J" någon som har sämre hälsa en mig?
Vickade lite med mina coola leder och vipps så hadde man hälsa J
Fick inte göra vapenfri så något fick man ju hitta på
Skulle ju varit kul att va brandman eller något sånt.
Vickade lite med mina coola leder och vipps så hadde man hälsa J
Fick inte göra vapenfri så något fick man ju hitta på
Skulle ju varit kul att va brandman eller något sånt.
CarlJohan Wennborg
Mitsubitshi Starion Turbo-84
Saab 99 L-73
Wv Passat GTE-18
Nissan Leaf 24Kw-16
Mitsubitshi Starion Turbo-84
Saab 99 L-73
Wv Passat GTE-18
Nissan Leaf 24Kw-16