Vill ha tips på bra X-box-spel!
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
Vill ha tips på bra X-box-spel!
Har varit och inhandlat ett X-box.
Vilka spel rekomenderar ni??
Ett bra bilspel??
Har ni andra tips, Ja tack!!
Vilka spel rekomenderar ni??
Ett bra bilspel??
Har ni andra tips, Ja tack!!
Rallisport challenge 2
Colin McRae 04
DTM race driver 2
MX Unleashed (cross spel)
dom är rätt sköna...
driver 3 kommer snart också, sen tror jag att Flat out kommer att bli riktigt kul...
Time Splitters 2 är ett rätt schysst fps-spel som vi i min klass tycker är skitskoj att lira suttit rätt många timmar med det spelet...
Säg bara till så kanske vi kan lira lite över internet, finns ett gratisalternativ till xbox live nu... Xlink Kai
Colin McRae 04
DTM race driver 2
MX Unleashed (cross spel)
dom är rätt sköna...
driver 3 kommer snart också, sen tror jag att Flat out kommer att bli riktigt kul...
Time Splitters 2 är ett rätt schysst fps-spel som vi i min klass tycker är skitskoj att lira suttit rätt många timmar med det spelet...
Säg bara till så kanske vi kan lira lite över internet, finns ett gratisalternativ till xbox live nu... Xlink Kai
/Fredrik A
-
- Megapostare!
- Kontakt:
Jag skriver under på det. Och den skojigaste bilen i det spelet är AC Cobran. Oj så skönt med analog gas när man kör nåt sånt.simjo89 skrev:Av dom bilspel jag kört till Xbox (väldigt få... ), så tycker jag att det roligaste hittills varit Project Gotham Racing 2....
Ps. Man kan köra på ringen oxå.
Kona Kahuna -03
Folkvagn Golf TDI -99
Yamaha V-Max 500 -98
Honda CBR 1100 Super Blackbird -97
Kona Kahuna -03
Eftersom jag inte har X-box, och man får köra det hemma hos en kompis lite då och då, så är den roligaste bilen jag kört hittills en Porsche 911 Türbo=)Redbeard skrev:Jag skriver under på det. Och den skojigaste bilen i det spelet är AC Cobran. Oj så skönt med analog gas när man kör nåt sånt.simjo89 skrev:Av dom bilspel jag kört till Xbox (väldigt få... ), så tycker jag att det roligaste hittills varit Project Gotham Racing 2....
Ps. Man kan köra på ringen oxå.
[Simon Johansson]
Gör den här texten nåt nytta, egentligen?
Gör den här texten nåt nytta, egentligen?
-
- Normal postare
- Kontakt:
x-box spel
jag gillar need for speed underground speciellt när man kan lira online...
Sluta vela ladda mera!!!
Juiced är också ganska schysst.. typ need for speed stuk med streetracing och styling.. Väntar bara på Forza Motorsport värkar helgrymt...
Screenshots Forza
Annars tycker jag att känslan i driver 3 inte var så bra som alla sa att det skulle vara.. Nån är sugen på att lira lite PGR2 över internet så kan ni ju pma mig
Screenshots Forza
Annars tycker jag att känslan i driver 3 inte var så bra som alla sa att det skulle vara.. Nån är sugen på att lira lite PGR2 över internet så kan ni ju pma mig
/Fredrik A