Jag har plats men kommer bara vara där på söndagen, jag gissar att du vill ha dem på lördagen också...BMW Samuel skrev:Det är ingen från Jönköping eller som åker förbi, som har plats för fyra hjul upp och ner från Malmby?
Du kan få nåt för besväret du har plats.
Kommer du till Malmby 29-30/5?
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
-
- Legend!
Det kommer att skita sig för mig med! Tänker inte skylla i från mig på något för det finns inget som håller! Vill ner!!!!! Men kommer neröver i samband med helgen då det är "En dag på racer banan". För visst hade ni en träff dagen innan i närheten?
// Killen som säger att han ska komma men int ta sig iväg!
// Killen som säger att han ska komma men int ta sig iväg!
-
- Gör inte annat än skriver...
- Kontakt:
För mig med!!! Känns som att vi har legat på er där nere en massa om denna träff å när den väl står för dörren så dra sig alla vi häruppifrån ur! Vi är inte så här i vanliga fall! Bara så ni inte tror att alla norrlänningar är så härTurboNicke skrev:Ruggit tråkigt, gör ont i hjärtat, o jag skäms.![]()
Pinsamt..

-
- Legend!
- Kontakt:
Hör med Westerlind, han åker upp hit på fredag.BMW Samuel skrev:Det är ingen från Jönköping eller som åker förbi, som har plats för fyra hjul upp och ner från Malmby?
Du kan få nåt för besväret du har plats.
Dom kanske har plats...?
Om det är till någon tröst för er, så räknar jag med närmare 10 bilar härifrån trakten till träffen.
Marcus Gindemo
Bmw 530 xd
Saab 9-5 aero
Saab 900 t16 cab
Saab 9-3 toppola
Bmw 530 xd
Saab 9-5 aero
Saab 900 t16 cab
Saab 9-3 toppola
-
- Kontakt:
-
- Kontakt:
Vi får som sagt se.... Jag är peppad på att åka iaf, men de va ju jag de...Maccan skrev:Skitsnack!!! Det blir inte dessamma utan er! Nu kommer ni bara, bra då var det bestämt!TurboNicke skrev:Sista ordet är väl inte sagt än, de är ju bara onsdag, men vi får som sagt se... Troligen inte... Men ni får nog lika kul ändå på träffen utan oss!
Adios!
GRATTIS!
Adios!

Opel Ascona B -78
Volvo V70 2,4d -08
VW Passat 1.8T -02
VW Typ 1 -72
Volvo V70 2,4d -08
VW Passat 1.8T -02
VW Typ 1 -72
Kan ju inte vara $$$ det handlar om...Neider skrev:Det var ju någon på ett annat stort forum som erbjöd billiga flygningar med litet plan,, Så då är transporten fixat
5 pers i en bil och soppapengarna blir bara ~250/skalle!
Men då de flesta säkerligen vill köra med sin egen bil så blir det ju dyrare...

Jamen vi ta Talladegan...André skrev:
Kan ju inte vara $$$ det handlar om...
5 pers i en bil och soppapengarna blir bara ~250/skalle!
Men då de flesta säkerligen vill köra med sin egen bil så blir det ju dyrare...
Jag är då på. Den ska ju liks in på service på tis. så det är väl bara å köra slut på det som är kvar i dämparna

Jamena, nu har man fixat med flytt och boende en vecka tidigare än vad som var tänkt bara för att få åka ner, Å SÅ SKA VI INT FARA

Snacka om mycket snack å INGE verkstad.
SKÄMMES ta mä.... va hä visst nån som sa
VW Sharan -01
Subaru Legacy -90
VW 1500 t3 -63
Volvo 142 -68
Subaru Legacy -90
VW 1500 t3 -63
Volvo 142 -68
Vi blir fyra bilar som det ser ut nu i alla fall från Finspång. Kanske blir fler det vet man aldrig. Men vi kommer vilket fall som helst...
-->BOB...plockar du med nummerplåtshållaren och dekalen som jag beställde? Kan jag ta det direkt där istället?!

-->BOB...plockar du med nummerplåtshållaren och dekalen som jag beställde? Kan jag ta det direkt där istället?!
Josef Wahlström - Finspång - Östergötland - Sverige
MINA BILDER
MINA BILDER
jag tar med mej endel grejer.. så dte finns att köpa där uppe så det är lungt....Josef skrev:Vi blir fyra bilar som det ser ut nu i alla fall från Finspång. Kanske blir fler det vet man aldrig. Men vi kommer vilket fall som helst...![]()
Robert Gustafsson
-
- Kontakt:
hahahhaha, helt rätt Fille!Saab Filip skrev:Haha.......![]()
![]()
![]()
Jag kommer ner iaf..... Nu är jag laddad igen! Tentorna och flytten får lösa sig iaf, å pengar är ju tillverkade runda för att dom ska rulla![]()
Cs!

Ses på lördag grabbar! & tjejer...

Adios!

Opel Ascona B -78
Volvo V70 2,4d -08
VW Passat 1.8T -02
VW Typ 1 -72
Volvo V70 2,4d -08
VW Passat 1.8T -02
VW Typ 1 -72