JAja... Du kan ju åka förbi hos lackerarn å stressa han lite (du som nästan bor granne med han) så kanske vi blir 4...TurboNicke skrev:Tragiskt men sant så blir vi typ 3 bilar norrifrån... SKITTRIST ÄR DE!!! Mycke snack o lite verkstad...
Kommer du till Malmby 29-30/5?
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
-
- Gör inte annat än skriver...
- Kontakt:
Du ska ju me iaf... Men alla dessa som sagt att dom ska åka men inte åker... De är dem ja snackar om.. Men, har man förhinder så har man...Zleepy skrev:JAja... Du kan ju åka förbi hos lackerarn å stressa han lite (du som nästan bor granne med han) så kanske vi blir 4...TurboNicke skrev:Tragiskt men sant så blir vi typ 3 bilar norrifrån... SKITTRIST ÄR DE!!! Mycke snack o lite verkstad...
Adios!
Din bil var de ju så tveksamt kring innan...
Opel Ascona B -78
Volvo V70 2,4d -08
VW Passat 1.8T -02
VW Typ 1 -72
Volvo V70 2,4d -08
VW Passat 1.8T -02
VW Typ 1 -72
Det vore kul att åka, men jag kommer att satsa på Strippen i Piteå istället... Enklare så för familjen...TurboNicke skrev:Du ska ju me iaf... Men alla dessa som sagt att dom ska åka men inte åker... De är dem ja snackar om.. Men, har man förhinder så har man...Zleepy skrev:JAja... Du kan ju åka förbi hos lackerarn å stressa han lite (du som nästan bor granne med han) så kanske vi blir 4...TurboNicke skrev:Tragiskt men sant så blir vi typ 3 bilar norrifrån... SKITTRIST ÄR DE!!! Mycke snack o lite verkstad...
Adios!
Ni får ha det så trevligt
-
- Kontakt:
Meeeeen.... Jaja...André skrev:Det vore kul att åka, men jag kommer att satsa på Strippen i Piteå istället... Enklare så för familjen...TurboNicke skrev:Du ska ju me iaf... Men alla dessa som sagt att dom ska åka men inte åker... De är dem ja snackar om.. Men, har man förhinder så har man...Zleepy skrev: JAja... Du kan ju åka förbi hos lackerarn å stressa han lite (du som nästan bor granne med han) så kanske vi blir 4...
Adios!
Ni får ha det så trevligt
Adios!
Opel Ascona B -78
Volvo V70 2,4d -08
VW Passat 1.8T -02
VW Typ 1 -72
Volvo V70 2,4d -08
VW Passat 1.8T -02
VW Typ 1 -72
-
- Kontakt:
PRECIS!!!!André skrev:Egentligen inte... men är man tvåbarnspappa så finns inte tiden alla gånger tyvärrMaccan skrev:Kom igen nu folk!!!!!!!!
Denna träff kan man ju bara inte missa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Singlar har dock ingen ursäkt
Opel Ascona B -78
Volvo V70 2,4d -08
VW Passat 1.8T -02
VW Typ 1 -72
Volvo V70 2,4d -08
VW Passat 1.8T -02
VW Typ 1 -72
Vörför inte åka ihop med någon annan, då blir det billigare.Vadå 300 skrev:Jag vill så gärna komma! Har ju planerat in det sen så länge. Och bilen blir ju färdig i tid också.
Men bilen är precis nylackad och jag har inga dämpare bak än.
Och en studerande 17åring som jag har det inte så fett i plånboken defenitift inte efter nylack.
Så jag blir nog hemma pga bristande ekonomi!
Det går ju faktiskt att vara med även om man inte har någon egen bil.
Marcus Gindemo
Bmw 530 xd
Saab 9-5 aero
Saab 900 t16 cab
Saab 9-3 toppola
Bmw 530 xd
Saab 9-5 aero
Saab 900 t16 cab
Saab 9-3 toppola
Det blir en kortare typ av fm.gudstjänst på morgonen vid 10 tiden.Anders Toll skrev:Jag ska försöka komma på söndagen. Men jag vill först veta vad det blir för program på söndagen. Är det "bara" gudstjänst på fm och en timmes konbana på em är det inte värt att lägga 100 mil på (tor).
Någon som vill kläcka ur sig mer?
Sedan är det körning som gäller fram till kl 16:00.
Och skulle någon vilja vara kvar längre och gasa så har vi fältet hela dagen.
Marcus Gindemo
Bmw 530 xd
Saab 9-5 aero
Saab 900 t16 cab
Saab 9-3 toppola
Bmw 530 xd
Saab 9-5 aero
Saab 900 t16 cab
Saab 9-3 toppola
-
- Legend!
Härligt!Gindemo skrev:Det blir en kortare typ av fm.gudstjänst på morgonen vid 10 tiden.
Sedan är det körning som gäller fram till kl 16:00.
Och skulle någon vilja vara kvar längre och gasa så har vi fältet hela dagen.
Då ska jag göra allt för att komma! Jag kommer vara trött men det ska bli kul! Kul att få träffa lite nytt folk!
(Jag kanske ska förklara mitt tidigare inlägg, en gudstjänst är aldrig fel - men det kan jag gå på här i Växjö också - behöver inte åka ändå till Malmby för det. )
-
- Kontakt:
-
- Kontakt:
-
- Kontakt:
BMW Samuel skrev:Precis!TurboNicke skrev:
Har du slicks??
Adios!
Eller det är numera r-däcken som mest liknar slicks, är lite dumt o köra hela vägen upp o ner på dom.
Får ingen rum med dom så får jag försöka kränga på de nya innan fredag...
Ok, jaja, de lär greppa fint iaf... =)
Adios!
Opel Ascona B -78
Volvo V70 2,4d -08
VW Passat 1.8T -02
VW Typ 1 -72
Volvo V70 2,4d -08
VW Passat 1.8T -02
VW Typ 1 -72
jag lär nog ha en del plats i scorpio:n, men då måste jag fixa bakfjädrarna först, de blev visst lite för mycket vid sänkningen...BMW Samuel skrev:Det är ingen från Jönköping eller som åker förbi, som har plats för fyra hjul upp och ner från Malmby?
Du kan få nåt för besväret du har plats.
Martin .. Sköld
Jag har suttit och betalat räkningar nu och inser att mina överblivna pesos kommer jag inte långt på Jag kommer att måsta kasta in handduken..... det blir inget Malmby för mig Man kan inte blunda för verkligheten.TurboNicke skrev:Söder vet jag inte, men norr är de nog: Filip, Nicke, Samuel L, Karolina, Mange, Martin, David L, sen vet jag inte...BOB skrev:Vilka kommer här från söder då?
och vilka från norr?
Adios!
Passatägare!!
Opel kadettägare!!
Opel kadettägare!!