när jag var där vet jag inte om det var särskilt kul precis.... det roligaste var väl en gubbe som blev sur för att Anna tog med sig en flaska med eget vatten in på fiket.....
Nån hade totaldemolerat en Porsche GT3 gen2 med exportskyltar. Inte bra.
Det var visst en Polo som hade lagt sig på taket med igår.
Som vanligt var det en massa idioter på MC som inte kan hålla sig på hjulen.
Nu är vi hemma igen...
Vilken resa! Helt underbart!
Vädret var bra utom en dag då, det regnade lite.
En massa fräna bilar, och då menar jag en massa! Porsche Gt3 räknas som dussinbil i våra ögon!
Men man får väl banta nu i en månad efter all rumpsteak ont snitzel.
Ja nu va man hemma igen.
Vi har haft en kanonkul helg. Som sagt så har det ju gått åt ett antal motorcyklar varje dag och några GT3:or. Men vi har klarat oss ifrån olyckor. Jag har haft lite problem med en otroligt nervös bil ett tag och nere på ringen va det inte lätt att åka fort utan att få hjärtat i halsgropen. Efter att vi justerat in lite mer toe va det lite lättare att köra fast va ändå opålitligt. Men det gick fort ändå. Men när vi åkte hem började det låta lite i framvagnen. Upptäckte då att yttre spindellederna av lösa på båda sidor. Inte konstigt att bilen va lite orolig i fuchröre i över 200km/h
Som vanligt va det tyvärr folk som fick sätta livet till. Men man blir knappast förvånad.
Nu väntar vi på lite bilder från Samuel G. Han tog riktigt många. Han ska nog bara sortera lite först.
BMW M3 E30 - BMW 530D F10 - ALPINA B3 2,7 CAB Replica - BMW Z4M Coupé
Även om man varit på Ringen innan så fattar man inte hur det är förrän man är där.
Vilken bana! Vilken bygd! Underbart!
Det finns så mycket som kan strula både på resan dit och under tiden man är där, men vi har klarat oss från allt. Känns skönt.
Man ska ha stor respekt för denna banan, även erfarna förare kör av. Att köra MC där är nog bland det dummaste man kan göra, och ändå är det så ofattbart många MC där.
Mängder av bilder är på väg, troligen under dagen.